Mednarodna raziskava PISA je bila opravljena leta 2009, izkazalo pa se je, da slovenski dijaki na področju bralnih kompetenc nekoliko zaostajajo za povprečjem držav OECD-ja in za primerljivimi državami. Raziskava ugotavlja ravni bralne, matematične in naravoslovne pismenosti 15-letnikov, zajema pa 65 držav sveta, od tega 43 držav OECD-ja. V njej je sodelovalo tudi okoli 8.000 dijakov iz Slovenije.
Lukšič je že napovedal, da se bo sestal z avtorji raziskave, da bi ugotovil, kam ta pravzaprav meri. Kot je namreč pojasnil, kaže, da ne gre toliko za merjenje samega dela v šoli kot za raven pismenosti, ki naj bi jo učenec pridobil prek neformalnega dela. "Razčistiti je torej treba, koliko je za to kriva šola," je dejal.
Krivec drugi tuj jezik?
Ena od razlag bi lahko bila, da imajo slovenski šolarji v primerjavi z učenci v drugih državah manjše število ur dela pri pismenosti. Število ur so med drugim zmanjšali tudi zaradi uvajanja drugega tujega jezika. "In to bo zdaj treba razmisliti, ali hočemo v materinem jeziku otroke bolj opremiti za razumevanje, prebiranje informacij v tem svetu, ali pa želimo spet hlastati za nekimi dodatnimi predmeti in čim več vsega 'nabasati noter'," je še dejal minister Lukšič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje