Popisovalka se je v Tuševi trgovini v BTC-ju identificirala pri zaposlenih za informacijskim pultom, kjer so jo napotili k poslovodji trgovine. Hkrati so poklicali tudi varnostnika, ki je po navodilih, ki jih je, kot je dejala popisovalka, prejel po telefonu, popisovalki cen preprečil vstop v trgovino.
Čeprav je želela govoriti s poslovodjo hipermarketa Tuš v BTC-ju, se njen trud ni obrestoval, saj je govorila samo z varnostnikom in uslužbenkami za pultom. Ko se je kljub vsemu odločila za vstop v trgovino in popisovanje cen, jo je kmalu "izsledil" varnostnik, zahteval list z že popisanimi cenami in jo "ozmerjal", da "krši njegove človekove pravice in pravice trgovine".
Za pojasnila smo poklicali v Hipermarket Tuš v BTC-ju in uspeli smo priklicati poslovodjo. Marjeta Šumak je za MMC dejala, da so sodelavci le upoštevali navodila podjetja, da pa je verjetno prišlo do "komunikacijskega nesporazuma". Popisovalki so v Tušu namreč dejali, da imajo vstop v trgovino le popisovalci Zveze potrošnikov in da ne morejo izključiti njene povezanosti s konkurenco v njihovi panogi. Pri tem so omenili podjetji Hofer in Lidl. Omeniti je treba, da se je popisovalka nesporno identificirala kot popisovalka Potrošniškega portala MMC-ja.
V Tušu popisovalci nezaželeni
Šumakova je še dejala, da so sicer že večkrat "zalotili" popisovalce konkurenčnih podjetij in da je to stalna praksa. Ker so cene javne, je Potrošniški portal do zdaj cene v Tušu kljub vsemu popisoval, tovrsten incident pa se je zgodil prvič. Neuradno smo izvedeli, da naj bi podobno ravnali tudi s popisovalci cen z drugih portalov, saj naj bi jim želeli "vzeti pogum" za popisovanje.
Tuš: Pogoste so napake in napačne informacije
Potrošniški portal, ki brez težav popisuje cene v Hoferju, Mercatorju, E.Leclercu, Lidlu in Sparu, se je s prošnjo za sodelovanje že lani obrnil tudi na Tuš. Ta je sodelovanje zavrnil s pojasnilom, da se je "izvajanje podobnih akcij v preteklosti že večkrat izkazalo za metodološko neustrezno z nestrokovnim popisom in primerjavo cen". Takšni portali naj potrošniku ne bi zagotavljali transparentnih in objektivnih informacij o cenah prehranskih izdelkov, objavljeni
rezultati primerjave cen pa naj bi predstavljali nestrokovne in celo napačne informacije. Hkrati v Tušu trdijo, da se strinjajo, da imajo potrošniki pravico do obveščenosti.
Potrošniški portal: Cene lahko vpisuje podjetje samo
Poudarimo še, da je Potrošniški portal Tušu ponudil možnost, da sam vsakih 14 dni vpisuje cene izdelkov, ki jih prodaja, ali pa, da se uredi samodejni prenos iz morebitne podatkovne baze cen družbe.
Kdo je tu netransparenten?
Kako glede na ta dejstva upravičiti Tušov argument o netransparentnih, nestrokovno obdelanih in celo netočnih podatkih, nam ni uspelo ugotoviti, saj je predstavnica za stike z javnostmi v Tušu že ves dan nedosegljiva.
Tuš sicer moti tudi to, da je v vzorec izdelkov zajetih "le" 700 proizvodov, medtem ko jih v Tušu kupcem ponujajo več kot 15 tisoč. V zvezi z neustreznostjo metodologije pa so dejali, da bi morali biti "rezultati primerjave odvisni od kakovosti in količine primerjanih izdelkov, kakor tudi od njihovega obsega".
Cene popolnoma enakih izdelkov
Pregled MMC-jevega Potrošniškega portala v nasprotju s Tuševim argumentom pokaže, da so potrošniku poleg informacij o cenah izdelkov trgovskih znamk (Mercator, Hofer, Spar, L. Clerc, Lidl) na voljo tudi primerjalne cene popolnoma enakih izdelkov. Na portalu lahko najdete tudi možnost sestave lastne potrošniške košarice, ki primerja cene izbranih izdelkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje