Za izvajanje kampanje za arbitražni sporazum ali proti njemu so se prijavile vse parlamentarne stranke, razen DeSUS-a, Zveza domoljubnih društev Hervardi in Zavod 25. junij.
Hervardi so oddali nepopolno prijavo, zato jih je DVK pozval k k dopolnitvi prijave, to je k oddaji podatkov o transakcijskem računu. Da se bodo k samostojni kampanji še prijavili, so napovedali še v Novi Sloveniji.
Izteka se namreč rok, v katerem se morajo politične stranke oziroma civilnodružbene organizacije prijaviti, če želijo uradno vstopiti v kampanjo pred referendumom o arbitražnem sporazumu s Hrvaško, ki bo 6. junija. Državni volilni komisiji morajo sporočiti podatke o organizatorju kampanje in odpreti posebne transakcijske račune.
Uradno se je kampanja začela sicer že v petek, a organizatorji s prijavami niso hiteli. Tudi če zainteresirani ne upoštevajo navodil in ne prijavijo kampanje, se to obravnava zgolj kot prekršek, in ne pomeni izključenosti iz referendumske kampanje in se teoretično lahko prijavijo vse do kampanje, je pojasnil tajnik Državne volilne komisije Marko Golobič.
V kampanjo s skromnejšimi sredstvi
Prijava samostojne kampanje je pomembna predvsem zaradi medijskega prostora. Organizatorji kampanje imajo namreč tako zagotavljeno enakovredno mesto v medijih ob drugih. To pomeni, da bodo stranke na primer v televizijskih soočenjih lahko nastopale ločeno in tako "glasneje" zagovarjale svoja stališča, kot če bi ta stališča izražal zgolj en njihov skupni predstavnik.
Za kampanjo bodo organizatorji lahko porabili po največ 0,25 evra na volilnega upravičenca oziroma največ 420.000 evrov. Vendar bodo porabljena sredstva, sodeč po napovedih strank, skromnejša, za kar je kriva gospodarska kriza, ki je prizadela tudi stranke, po drugi strani pa varčujejo tudi za prihajajoče lokalne volitve, ki bodo predvidoma jeseni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje