Predlog zakona so vložili poslanci SD-ja Luka Juri, Matevž Frangež, Dejan Levanič in Alan Bukovnik. V obrazložitvi so med drugim zapisali, da želijo spremeniti pri nas uveljavljeni trend kupovanja velikih, dragih in športno naravnanih vozil.
Predvidene so različne višine subvencij. Najvišja subvencija v višini 4.500 evrov je predvidena pri nakupu vozila brez neposrednih izpustov CO2. Nekoliko nižje bi bile subvencije za vozila, ki tovrstne izpuste imajo, pri čemer je spet predvidena višja subvencija za nakup vozila na hibridni pogon na osnovi motorja na notranje izgorevanje in električnega motorja.
Potrebno dokazilo o uničenju starega vozila
Subvencijo za nakup novega vozila bi bilo mogoče izkoristiti le, če bi prosilec obenem predložil uradno dokazilo o uničenju starega motornega vozila z neposrednimi izpusti CO2, ki ga je moral imeti v lasti najmanj zadnja tri leta.
Suvencije so predvidene tudi za predelavo motornega vozila, in sicer 300 evrov za vgradnjo sistema za pogon na utekočinjen naftni plin in ali stisnjeni zemeljski plin ter 400 evrov za vgradnjo filtra za delce v motorno vozilo na dizelski pogon.
Letos za subvencije milijon, leta 2011 dva milijona?
Višino sredstev, namenjenih za subvencije, bi se določilo v letnem proračunu. Če sredstva ne bi bila posebej določena, bi se črpala iz proračunskih rezerv v višini 10 odstotkov rezerv. Za leto 2010 bi se namenilo 1,2 milijona evrov, za leto 2011 pa 2,2 miljona evrov. Sredstva bi razdeljeval Ekološki sklad Republike Slovenije.
Na sporedu tudi promocija živil in kmetijskih proizvodov
Poslanci so poleg tega obravnavali tudi predlog zakona o generični promociji kmetijskih in živilskih izdelkov, ki ga je pripravila skupina poslancev s prvopodpisanim Jožetom Tankom, SDS. Vlada predloga ne podpira, saj meni, da predlagane rešitve ne urejajo vseh odprtih vprašanj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje