Ron Dennis se je hitro odzval na odločitev Maxa Mosleyja. Foto: EPA
Ron Dennis se je hitro odzval na odločitev Maxa Mosleyja. Foto: EPA
McLaren in Ferrari
Afera med McLarnom in Ferrarijem, ki sta letos korak pred konkurenco, dobiva vedno nove razsežnosti. Foto: EPA

V odprtem pismu italijanski avtomobilistični zvezi, ki se je pri predsedniku Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia) Maxu Mosleyju uspešno pritožila na oprostitev McLarna, je vodja angleško-nemškega moštva Ron Dennis zatrdil, da je odpuščeni inženir rdečih Nigel Stepney oblikovalcu srebrnih Miku Coughlanu marca zaupal: Ferrari naj bi na VN Avstralije uporabil poseben mehanizem na podvozju, ki ga je Fia razglasila za prepovedanega.

McLaren v interesu športa ni protestiral
"Ferrari je uporabil nedovoljeno napravo in zmagal v Avstraliji, a McLaren v interesu športa ni protestiral, čeprav je imel Ferrari nedovoljeno tekmovalno prednost," je zapisal Dennis. Dodal je, da je Stepney deloval pravilno, ker je zadevo razkril. McLaren je Coughlanu svetoval, naj prekine stike s Stepneyjem, vendar sta se vseeno srečala 28. aprila v Barceloni.

Coughlan spise prenesel na računalnik
"Kot je zdaj znano, je Coughlan priznal, da mu je Stepney dal zaupne Ferrarijeve spise v Barceloni, ki jih je zadržal za osebne interese. Pozneje jih je ob pomoči žene prenesel na računalnik, izvirnik pa uničil."

McLarnov ugled omajan
Še enkrat je zanikal vpletenost katerega koli drugega sodelavca McLarna, čigar ime je bilo oblateno: "McLarnov ugled je bil nepravično umazan z nepravilnimi poročanji medijev iz Italije in z zavajajočimi izjavami Ferrarija. Bila bi tragedija, če bi se eno najboljših svetovnih prvenstev v zadnjih letih izjalovilo zaradi dejanj nekega Ferrarijevega in nekega McLarnovega sodelavca zaradi osebnih interesov, ki nimajo nobene povezave z moštvoma."

C. R.