Dvoboj Ferrarija in Renaulta je odločila izbira pnevmatik. Na začetku je na mokri stezi suvereno vodil Alonso, Kimi Räikkönen se je s petega prebil na drugo mesto, Fisichella je bil tretji, Schumacher pa je več kot 20 sekund za Alonsom vozil na četrtem mestu. V 19. krogu je Räikkönen zaradi tehničnih težav odstopil, vrstni red pa se na vrhu po prvih postankih ni spremenil.
Alonsov mrkV 25. krogu se je dirka dramatično zapletla. Alonso je z zamenjanimi prednjimi pnevmatikami za rahel dež nenadoma začel izgubljati prednost (po tri sekunde na krog) in Fisichella in Schumi sta ga kmalu ujela. V 30. krogu sta tako oba brez večjih težav švignila mimo svetovnega prvaka.
Pet krogov pozneje je Alonso predčasno drugič zavil v boks, kjer pa je zaradi težav z zadnjim desnim kolesom ostal kar 19 sekund in padel na šesto mesto. V naslednjih krogih se je s pnevmatikami za suho stezo - ta se je medtem precej osušila - spet prebil na tretje mesto, Schumacher pa je izkoristil napako "Fisica" z neogretimi "gumami" ob izhodu iz boksa in prevzel vodstvo.
Dež ob koncu ni spremenil vrstnega reda pri vrhu
Alonso je nadaljeval pohod proti vrhu tudi v nadaljevanju, ko je vozil štiri sekunde hitreje od vodilnega dvojca. Osem krogov pred koncem je ujel moštvenega kolega Fisichello, ki ga je seveda spustil mimo.
V zadnjih krogih je znova začelo deževati, vendar to ni vplivalo na vrstni red povsem pri vrhu. Schumacher je bil preveč spredaj, da bi ga Alonso še lahko ujel. V cilj je pripeljal tri sekunde pred velikim tekmecem. Je pa zato Jenson Button v zadnjem zavoju prehitel Rubensa Barrichella in Nicka Heidfelda, po trku slednjih dveh pa je mimo njiju zapeljal še Pedro de la Rosa.
Prve točke na Kitajskem
"Zmagovalec je Michael in zasluži si to zmago. Zamudili smo veliko priložnost. Devet ali deset krogov sem bil povsem zunaj ritma in mislim, da se je dirka končala tam," je povedal Alonso. Tudi Schumacher, ki je na Kitajskem osvojil svoje prve točke, se je strinjal, da je bil ključni trenutek dirke ob prvih postankih v boksu: "Odločitev o tem, katere pnevmatike vzeti, je bila brez dvoma tvegana. V dirko sem šel s ciljem, da čim bolj omejim škodo. Zmaga je prekrasna."
Naslednja dirka bo že prihodnji konec tedna v Suzuki, zadnja pa čez tri tedne v Interlagosu. Zanimiva bo tudi odločitev v seštevku konstruktorjev, kjer ima Renault zdaj točko prednosti pred Ferrarijem.
Končni vrstni red (po 56 krogih): 1. M. SCHUMACHER Ferrari 1:37:32,747 2. F. ALONSO Renault + 3,121 3. G. FISICHELLA Renault 44,197 4. J. BUTTON Honda 1:12,056 5. P. DE LA ROSA McLaren 1:17,137 6. R. BARRICHELLO Honda 1:19,131 7. N. HEIDFELD BMW Sauber 1:31,979
8. M. WEBBER Williams 1:43,5889. D. COULTHARD Red Bull 1:43,796 10. V. LIUZZI Toro Rosso 1 krog
Najhitrejši krog: F. ALONSO 1:37,586
Odstop: Räikkönen (19.), Monteiro (39.), Trulli (42.), Massa (45.), R. Schumacher (50.)
Skupni vrstni red (16/18) Vozniki: 1. M. SCHUMACHER Ferrari 116 točk 2. F. ALONSO Renault 116 3. G. FISICHELLA Renault 63 4. F. MASSA Ferrari 62 5. K. RÄIKKÖNEN McLaren 57 6. J. BUTTON Honda 45 7. R. BARRICHELLO Honda 28 8. J. MONTOYA McLaren 26 9. N. HEIDFELD BMW 22 10. P. DE LA ROSA McLaren 18. R. SCHUMACHER Toyota 18Konstruktorji: 1. RENAULT 179 2. FERRARI 178 3. MCLAREN 101 4. HONDA 73 5. BMW 35 6. TOYOTA 30
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje