"Da bom prvi kitajski dirkač v formuli ena, je prelomni trenutek za kitajski motošport," je ob uradni potrditvi novice dejal Guanju Džov in dodal: "Vem, da se bo name polagalo veliko upov. Upam, da bom to vzel kot motivacijo, da postanem še boljši."
Pred desetletjem je njegov rojak Ma Činghua že bil v bolidih formule 1, vendar na velikih nagradah potem ni nastopal.
Džov je že okusil svet formule ena kot testni voznik za ekipo Alpine, okoli njega pa so že dlje krožile govorice, da je pripravljen za naslednji korak in prestop iz F2. 22-letnik, ki se je šolal v Veliki Britaniji, je v drugem razredu elitnega motošporta, saj je dve dirki pred koncem drugi v skupnem seštevku. A čaka ga težko delo, da v Džedi in Jasu nadoknadi 36 točk zaostanka za Avstralcem Oscarjem Piastrijem.
"Privilegij je, da začenjam dirkaško kariero v formuli ena v tako ikonični ekipi, ki je v preteklosti uvedla že toliko mladih talentov," se izziva v novem letu veseli Džov, ki pri ekipi nadomešča Italijana Antonia Giovinazzija. Že predtem je bilo znano, da bo Finec Valtteri Bottas v ekipi nasledil rojaka Kimija Räikkönena, ki končuje športno kariero v F1.
Prvi mož Alfe Romeo Frederic Vasseur je poudaril, da je Džov drugi v formuli 2, prihod tega kitajskega voznika v formulo 1 pa "lahko prinese nova sponzorstva, kar je lepa priložnost tudi za preostale ekipe".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje