Za več ameriškega pridiha v tekmovanju naj bi sicer poskrbelo podjetje General Motors, ki bo predvidoma od leta 2028 v tekmovanju sodelovalo kot dobavitelj motorjev. Pri Andrettijevih pa so želeli pohiteti in ustanoviti lastno ekipo ter z njo sodelovati že v SP-ju leta 2025.
"Preučili smo prošnjo in ugotovili, da samo prisotnost enajste ekipe ne bi sama po sebi pripomogla k povečanju vrednosti tekmovanja. Največja vrednost novih ekip mora biti to, da so konkurenčne, v tem trenutku pa ne verjamemo, da je to moštvo lahko konkurenčno," so pri formuli ena v sporočilu za javnost pojasnili, zakaj so prižgali rdečo luč novincu.
Vrata Američanom ostajajo priprta
Že pred odločitvijo je bil do projekta zelo zadržan izvršni direktor tekmovanja Stefano Domenicali. "Ime Andretti sicer ima povezave s formulo ena in navijači ga prepoznajo, a smo ugotovili, da bi imelo ob pridružitvi ekipa več koristi od formule 1 kot obratno," je dejal Italijan. Dodal je, da bi dovoljenje za enajsto ekipo povečalo stročke prirediteljem, sedanjim ekipam pa zmanjšalo tehnične, finančne in komercialne pravice v tekmovanju.
A to ne pomeni, da Andrettijeve ekipe ne bo v formuli ena. Ko so novembra lani pri General Motorsu razkrili načrte za prihodnost, so pojasnili, da imajo v mislih tudi ekipo Andretti Cadillac. Cadillac je sicer ena od znamk avtomobilskega koncerna GM.
Pri formuli ena so nakazali, da so vrata za takšno kombinacijo še priprta. "Ocenili smo, da za zdaj nova ekipa ne bi prispevala k rasti tekmovanja. To pa se lahko spremeni, če bo Andretti potrdil sodelovanje z GM-om, bodisi kot tovarniška ekipa ali pa kot uporabnik njihovih pogonskih agregatov. Če bo taka naveza leta 2028 obstajala, bomo na stvari gledali drugače," so še sporočili iz vodstva tekmovanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje