Raam, na katerem je Robič zmagal v letih 2004 in 2005, se bo začel 10. junija. Največji tekmec našega ultramaratonskega kolesarja bo Avstrijec Wolfgang Fasching, ki ima na Raamu zmago več od Robiča.
Vodja ekipe bo znani biatlonski strokovnjak Uroš Velepec, med pomočniki pa bo tudi Tomaž Kovšca, avtor knjige Samo človek sem, v katerem opisuje fenomen Jureta Robiča. Kovšca se je izkazal tudi z dokumentarcem Človek, ki zmore več, v katerem se je osredotočil na dirko Le Tour Direct.
Tomažu se bo končno izpolnila velika želja, da bo lahko trpljenje na Raamu videl od blizu. Za bralce MMC-ja bo pošiljal zanimive podrobnosti s te najtežje športne preizkušnje. Tik pred odhodom čez Atlantik smo mu postavili nekaj vprašanj.
Kakšna bo vaša vloga na Raamu?
Sem enakovreden član Robičeve ekipe in kljub temu, da so na začetku vloge teoretično razdeljene, na koncu vsi delamo vse. Iz preteklih izkušenj pa lahko napovem, da bom večino časa preživel v spremljevalnem avtomobilu (pace car), ki je ves čas za Juretom. Kot navigator in predvsem motivator, občasno pa tudi kot voznik.
Boste imeli s seboj kamero in lahko pričakujemo kak nov dokumentarec?
Da, tudi tokrat bo z mano kamera, saj se na takšnih epskih podvigih dogajajo stvari, ki jih ne kaže zamuditi. Tokrat se bom v filmu posvetil sami zgodbi Raama, verjamem, da bo na koncu to zgodba o tretji Juretovi zmagi. Sicer pa je to moj in Blažev osebni projekt (Blaž Oman je kot montažer sodeloval že pri prvem filmu o Robiču). TVS tokrat ne sodeluje.
Leta 2003 je imel Robič veliko kratkih stikov s svojo ekipo. Se kaj bojite njegovih izpadov, ko bo že na smrt utrujen in zaspan?
Leta 2003 je Jure na dirki nastopil prvič, povsem neizkušen in neveden. Štiri leta kasneje je povsem drugače. Ima bogate izkušnje na področju nespečnosti, izjemno dobro pozna svoje telo pa tudi spremljevalna ekipa je spoznala, da je najbolje če se ravna po njegovih občutkih. Lanski Tour v eni etapi je končal z nasmeškom na ustih, brez enega samega prepira. Mislim, da bo tako tudi letos, čeprav je želja po zmagi in zato psihični pritisk večji kot običajno.
Ste se tudi sami pripravljali na noči z zelo malo spanca?
Nespečnosti se ne da natrenirati. Kot se ne da naspati na zalogo. Za mano sta izkušnji z dveh Tourov in tako tudi jaz natančno vem, kaj me čaka. Prvih 30 ur brez spanca, potem pa so zaradi adrenalina dirke tudi tri do štiri ure spanja na dan povsem dovolj, da normalno funkcioniraš.
T. O.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje