Rekordno povprečno gledanost je imela tekma proti Hrvaški v prvem delu EuroBasketa, ki jo je na Televiziji Slovenija videlo 410.500 gledalcev, starih nad štiri leta. Vrhunec pripada obračunu z Grčijo, saj si je zadnje sekunde velike zmage Slovenije ogledalo 527.100 gledalcev oziroma 67 odstotkov vseh ljudi, ki so imeli v tistem trenutku prižgan televizijski sprejemnik.
Za primerjavo. Slovenske tekme na evropskem prvenstvu pred dvema letoma v Litvi si je na Televiziji Slovenija v povprečju ogledalo 109.600 gledalcev (26-odstotni delež), pred štirimi leti na Poljskem 193.300 gledalcev (31 %), pred šestimi leti v Španiji 130.400 gledalcev (26 %) in leta 2005 v Srbiji 132.600 gledalcev (31 %).
Televizija Slovenija je skupno pripravila več kot 110 ur programa z evropskega prvenstva. Vsaj minuto tekme ali košarkarskega studia si je ogledalo kar 1.633.800 prebivalcev Slovenije.
Val 202
Za Radio Slovenija oziroma Val 202, ki je bil uradni medijski partner organizatorjev, se je projekt EuroBasket končal skladno z optimističnimi pričakovanji, da bo tudi na radijskih valovih ta dogodek prava uspešnica. Dokaz o nadpovprečni poslušanosti so bili klici poslušalcev v večernem terminu z vseh koncev Slovenije in tudi iz tujine, kjer so lahko bogat košarkarski program poslušalci spremljali na spletu. Običajnim športnim oglašanjem je dodatno razsežnost dal utrip iz navijaških središč. V drugem in sklepnem delu prvenstva si je Val 202 utrdil svoj položaj v medijskem prostoru z organizacijo glasbenega in zabavnega programa v navijaškem središču Stožice, kjer se je na viških zbiralo več tisoč obiskovalcev, ki niso imeli vstopnic za dvorano.
MMC RTV Slovenija
Tekme evropskega prvenstva je v živo prek spleta spremljalo v povprečju več kot 10.000, tekme Slovenije pa več kot 20.000 posameznih uporabnikov. Rekordno gledanost smo izmerili med tekmo Slovenija – Srbija, ki jo je prek spleta spremljalo 24.000 posameznih uporabnikov. Na posebnem spletnem portalu evropskega prvenstva (www.rtvslo.si/ep2013) smo v času prvenstva izmerili 4 milijone in pol ogledov strani ter več kot 450.000 uporabnikov. Najbolj brana je bila novica "Junaki za španski skalp na igrišču pustili zob in srce", ki je imela 140.000 ogledov. V okviru posebne aplikacije (ScribbleLive), kjer smo dogajanje na vseh prizoriščih pokrivali v živo, smo dnevno izmerili tudi do 100.000 posameznih uporabnikov.
Vir: AGB Nielsen Media Research.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje