Delegacija na čelu z ambasadorjem EuroBasketa 2013 Rašom Nesterovićem in direktorjem Alešem Križnarjem je na sejmu, na katerem je približno 5.000 razstavljavcev, prvenstvo predstavljala tujim novinarjem in zainteresirani splošni javnosti ter navezala veliko stikov za morebitne poslovne priložnosti v prihodnjem obdobju.
Na slovenski stojnici, katere ključni partner je bil tokrat Turizem Ljubljana, ki je v sodelovanju z EuroBasketom 2013 in KZS-jem pripravil ogromno promocijsko ozadje z Jakom Lakovičem in Erazmom Lorbkom v glavnih vlogah, je Nesterović podpisoval žogice ter se fotografiral z vsemi zainteresiranimi, skupaj z direktorjem Križnarjem vse v letu 2013 povabil v Slovenijo, gostoval pa je tudi na znamenitem radiu BBC sport.
Za EuroBasket 2013 je to prva večja mednarodna promocija, ki jih bo v prihodnjih mesecih še več, vse seveda zato, da Slovenijo in prvenstvo obišče čim več tujih košarkarskih navdušencev, ki bodo skupaj z najštevilčnejšimi reprezentančnimi navijači na zadnjih tekmovanjih v Evropi pričarali izjemno vzdušje!
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje