Zadnji teden prejšnjega leta, od 25. do 31. decembra, so imele NBA-vsebine na družbenih omrežjih in aplikaciji 1,1 milijarde ogledov. To je največ, odkar merijo to postavko, piše spletna stran basketballnews.com.
Liga NBA je imela v tistem tednu najbolj gledan račun na celotnem Instagramu. Na Twitterju je uradni račun lige zbral rekordnih 73 milijonov ogledov in je bil na drugem mestu med vsemi blagovnimi znamkami. Na TikToku je bilo 80 milijonov ogledov, kar je bil drugi najboljši teden po tednu s koncem tedna All Star leta 2020.
Levji delež ogledov rekordnega tedna je prispeval Luka Dončić. Njegov teden s predstavo s 60 točkami proti New Yorku, ki ji je sledilo 51 točk proti San Antoniu, je zbral 150 milijonov oziroma 15 odstotkov vseh ogledov. Dončić je drugi v Ligi NBA po številu ogledov na družbenih omrežjih in v aplikaciji v tej sezoni.
Božično zabijanje Aarona Gordona (Denver) je z 21 milijoni ogledi drugi najbolj gledani video v tej sezoni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje