Turk je na koncu zmagal z velikim naskokom, saj je Avstrijec Daniel Mayer (Citroen C3 rally 2) na drugem mestu zaostal 1:37 minute.
Zanimivejši je bil boj za tretje mesto na dirki, ki ga je dobil Mitja Klemenčič (Škoda fabia R5); za zmagovalcem je sicer zaostal 3:13 minute, a je le za 6,5 sekunde ugnal Marka Škulja (Opel corsa rally 4).
Aktualni prvak Grossi, ki je v lanski sezoni prekinil šestletno vladavino Turka na domači sceni, je odstopil na četrti hitrostni preizkušnji in dirke ni končal.
Potem ko sta bila Turk in Grossi velika tekmeca že v lanski sezoni – prvi je sicer dobil več relijev, a je na dveh zaradi tehničnih okvar ostal brez točk – in je Grossi na koncu slavil prvi naslov prvaka, se je podoben scenarij obetal tudi na prvi letošnji dirki.
V petek so v središču Ajdovščine izvedli superspecial, ki je pritegnil številne gledalce, ni pa še odločal o razpletu, saj je imel Turk le pol sekunde naskoka pred Grossijem. V soboto sta v prvih treh "brzincih" ostala skupaj, Turk je vodil, vendar je bila prednost majhna, največ 3,8 sekunde. Potem pa je Grossi naredil napako, kot so sporočili iz njegove ekipe, je na hitrem delu ceste poškodoval dirkalnik in odtrgal zadnje levo kolo; posadka je ostala nepoškodovana, a je bila dirka za državnega prvaka končana.
Odstop je precej olajšal delo Turku. Mayer je, ko je prevzel drugo mesto, zaostajal 24 sekund, a je na koncu zaostanek narasel na več kot minuto in pol. Turk je zmago na prvem reliju sezone 2024 potrdil še s polnim izkupičkom na hitrostnih preizkušnjah, saj je dobil vseh deset.
"Lepo je začeti sezono na tak način. Škoda je Marka, ker je res napredoval čez zimo in bodo dirke še lepe. Po tistem nisem spustil ritma, saj so gledalci prišli gledat dirko. Skušal sem popravljati čase in sem imel hiter tempo. Zapustiti Ajdovščino s stoodstotnim izkupičkom je kar po načrtu," je povedal zmagovalec Turk.
Bratina (Ford fiesta R5) je sicer na tem reliju končal na skupno petem mestu, Peljhan (VW polo RN4) je še ujel deseterico. Med njima so končali še Madžar Ariel Gyarmati (Mitsubishi lancer EVO), Martin Čendak (Opel corsa rally 4), Jan Medved (Opel corsa rally 4) in Aleš Zrinski (Škoda fabia rally 2).
V sezoni 2024 je sicer na koledarju krovne zveze AŠ 2005 sedem dirk. Po tej uvodni bo konec maja (od 23. do 25.) sledil reli Velenje, konec junija bo na vrsti reli Železniki, po poletnem premoru pa bo konec avgusta drugi reli Dolina zelenega zlata v Savinjski dolini, ki je lani doživel uspešno premiero.
V zadnjem delu sezone pa bodo še dirke v Novi Gorici konec septembra, v dolini Soče oziroma v okolici Tolmina in Kobarida sredi oktobra in tradicionalno slovo od sezone v Idriji, kjer bo letos reli 9. in 10. novembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje