Zmaga in drugo mesto na uvodnih dirkah v Katarju in na Tajskem sta postavili povsem drugačni izhodišči za nadaljevanje njegove prve sezone v razredu MXGP, vseeno pa mladi Slovenec, ki se je danes predstavil v Ljubljani na novinarski konferenci, ostaja na trdnih tleh.
Najprej je podoživel zmagi v uvodnih vožnjah v Katarju: "V Katarju je bilo povsem sproščeno, vozil sem kot na treningih in sem šokiral celo samega sebe. Pripravljen sem bil, dobro sem vozil pozimi, dve zmagi sta bili kar manjše presenečenje, a sem vedel, da imam hitrost, tudi motor je bil dober. Dve zmagi sta bili malo nepričakovani."
Težko se je navaditi na tajsko podnebje
Sledila je težka preizkušnja na Tajskem, ki je zahtevna predvsem zaradi vremenskih razmer, ki so povsem drugačne kot v Evropi, Gajser pa ima tudi slabe lanske izkušnje: "Tajska je najtežja tekma. Iz Evrope, kjer je še zima, prideš na sneg, vlaga je visoka. Bilo je drugače kot lani, ko mi niso dovolili nastopa v drugi vožnji zaradi dehidracije. V podzavesti pomisliš, kaj pa, če ne bo v redu. Nisem bil sproščen kot v Katarju, a je bil to vseeno vrhunski rezultat."
Peščena podlaga ne bi smela povzročati težav
Do naslednje postaje svetovnega prvenstva so še trije tedni, vmes pa ne bo imel veliko počitka. Le en konec tedna, že čez nekaj dni pa ga čaka še prvi domači nastop na dirki državnega prvenstva v Brežicah. "Komaj čakam, da odpeljem tekmo pred domačimi navijači. Potem sem en konec tedna prost, potem pa gremo na testiranja v Belgijo. V Valkenwaardu pa bo sledila že naslednja dirka za SP. Podlaga bo peščena, kar pa ne bi smelo delati težav."
Zakaj je bil pred sezono v napovedih previdnejši? "Nisem hotel preveč govoriti. Vedel sem, da smo dobro delali. Šel sem z neko rezervo, da ne bi bil preveč razočaran, če ne bi šlo. A seveda sem bil kar malo presenečen, občutek pa je 'ful dober', ko prideš med najboljše že na prvi tekmi."
Sproščeno in brez pritiskov
Čeprav je začetek odličen, pa ostaja realen: "Sezona je še dolga, še 16 tekem. Smo na dobri poti, a še vedno je treba voziti sproščeno, brez pritiskov. Greš tja, narediš tisto, kar rad delaš. To so cilji za prihodnje tekme," je dejal Gajser in še enkrat pohvalil Hondin motor: "Motor je res zelo dober. Veliko smo testirali in zdaj je takšen, kot mi ustreza. Zamenjali smo vzmetenje, pa tudi nastavitve. Tu je imel veliko vlogo moj oče, jaz pa potem seveda najine ugotovitve prenesem Japoncem. Celoten motor, moč in vodljivost so zelo dobri in res sem zelo zadovoljen."
Zelo pomembno vlogo igra oče Bogomir
Veliko vlogo ima pri uspehih Tima Gajserja tudi njegov oče in trener Bogomir. "Sem velik člen v ekipi, ne hvalim se, a tako je. Ko smo začeli delati s tovarniško ekipo, sem jim rekel: ne potrebujemo zdravnika, psihologa, kondicijskega trenerja. Vse bom delal jaz. Tudi jaz se učim in se bom še učil. A Tima poznam v dno duše, vem, o čem razmišlja med dirko. Zato je zanj najpomembneje, da sem jaz sproščen. Lahko si najboljši, a če padeš na psihični bazi, pade vse. Vedel sem, da lahko zmaga, saj je bil na testiranjih na Sardiniji že hitrejši od lanskega svetovnega prvaka. Timu sem rekel, lahko si prvi, samo trening moraš prenesti na dirko. To pa ni enostavno. A videti je, da mi ta psihološka priprava uspeva, v Katarju je to pokazal," je oče opisal prvo zmago svojega sina.
Zdaj je tudi starejši Gajser del Hondine ekipe, a se je moral za to močno potruditi. Vloženi trud se je obrestoval, zdaj so skorajda kot ena družina. Začetki pa niso bili lahki: "Japonci so res nekaj posebnega. Ko smo začeli delati, me je bilo kar malo strah. Nihče se ni smejal, vsi so bili tako zelo resni. Zdaj sem jih pripravil do tega, da se kdaj tudi nasmejejo, zdaj je že pravo vzdušje," je dodal ata Gajser.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje