Tovarna iz Maranella se namreč skoraj šest desetletij ni udeleževala te dirke v najmočnejši konkurenci, ob vrnitvi na vzdržljivostne dirke so pri Ferrariju preprečili Toyoti šesto zaporedno zmago.
Za zmagovito ekipo Ferrarija, ki je nastopila z dirkalnikom 499P, so v Le Mansu nastopili Italijana Alessandro Pier Guidi in Antonio Giovinazzi ter Britanec James Calado. V 24 urah so prevozili 342 krogov.
Druga je bila posadka Toyote z dirkalnikom GR010 hybrid v švicarsko-japonsko-novozelandski postavi Sebastien Buemi-Rjo Hirakava-Brendon Hartley, ki je zaostala minuto in 21 sekund.
Tretje mesto je pripadlo ekipi Cadillaca, za katero sta vozila Britanca Alex Lynn in Richard Westbrook ter Novozelandec Earl Bamber, zaostali so krog za najhitrejšimi.
300 tisoč gledalcev ob stoletnici
Letošnja izvedba Le Mansa je bila nekaj posebnega, saj so prvo dirko na slovitem prizorišču izvedli leta 1923. Letos se je ob stezi zbralo več kot 300.000 navijačev, ki so lahko tudi videli del zgodovine. Ko je namreč Alessandro Pier Guidi danes ob 16. uri prevozil ciljno črto in končal 24-urno dirko, je poskrbel za prvo zmago rdečih po 58 letih.
Nazadnje je bila razlika skoraj minuto in pol, a sta bili prvi posadki Ferrarija in Toyote že nekaj časa edini v igri za zmago. Razlika je bila tudi ponoči majhna, odločitev pa je padla dve uri pred koncem. Takrat je Hirakawa ob izletu s steze zadel zaščitno ogrado in moral na daljši postanek v bokse. Toyota je do letos dobila vseh pet dirk, odkar veljajo nova pravila oziroma tekmovalni razredi, kjer elitno konkurenco zdaj predstavlja razred hypercar.
"Sijajno je doseči nekaj takega po tako dolgem času. To bo šlo v zgodovino," je po zmagi dejal Calado. "Dali smo vse od sebe. Nesreče se dogajajo, vsi podpiramo Ryoja," pa je ob porazu dejal član Toyote Hartley, ki ima sicer v Le Mansu že tri zmage.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje