Vsem, ki so se v Krškem zgolj osem mesecev po zadnji veliki nagradi motociklistov brez zavor znova podali v lov za denarjem, ki je omogočil izvedbo, velja le stisniti roko, da še imajo voljo za kaj takega. Obenem so v teh dneh večkrat poudarili, da bi s svojo prireditvijo radi sledili največjemu slovenskemu športnemu prazniku, ki ga vsako leto v marcu doživljamo v Planici. In dirka v Krškem je nedvomno v tem rangu. Planice seveda ne bo nikdar dosegla po denarju, ki se nabere v blagajni, niti po obisku, kar je seveda nemogoče. Toda Krčani so si za zgled vzeli najboljše, in odkar se poskušajo v okolišu, kjer so vsi bogatejši od njih, so pri svojem početju zelo uspešni.
Dva dneva ob Savi sta bila znova pravi motoristični praznik. Edino, kar je znova manjkalo, je bil domači uspeh. Toda prva dama dirke v Krškem Violeta Freeland je zmago dosegla že na začetku tedna, ko je brez vseh slepomišenj dejala, da dokler imamo tako dobrega dirkača, kot je Matej Žagar, bi bil pravi zločin, da mu ne bi omogočili dirkanja tudi na domačem ovalu. Pa čeprav Matej prihaja iz ljubljanskega kluba, in ne domačega Krškega. Gospa Freelandova je zares presegla nekaj okvirov, ki jih v našem okolju številni težko presežejo.
Če si je sinoči kdo želel uspeha, je to nedvomno Žagar, ki pa je na koncu Krško znova zapuščal s sklonjeno glavo. Kot kaže, za sabo nima dirkača, ki bi šel po njegovi poti, in veliko vprašanje je, kakšen bo stik našega spidveja s svetovnim vrhom, ko bo Žagar rekel "dovolj je".
Ima pa slovenski motošport še enega junaka. Fanta, ki šele prihaja, ki je šele najstnik. Med slovenskima asoma dveh koles na bencinski pogon je kar 14 let razlike. Saj veste, Tim Gajser je tudi včeraj na kvalifikacijah za VN Latvije v motokrosu vse precej izkušenejše fante pustil za sabo. Upajmo, da bo tudi Gajser imel nekdaj možnost, da bo nastopil na domačem VN-ju Slovenije. Oče Bogo je to že obljubil in zdaj se vse postavlja tako, da je očitno od prvega dne imel prav, ko je trdil, da je njegov sin fant iz pravega testa - fant za naslov najboljšega na svetu.
Tim Gajser ima veliko prednost pred Matejem Žagarjem že zdaj. Sedi namreč na tovarniškem motorju. Teh pravil v spidveju preprosto ni, pa čeprav so fantje z ovalov za svoje nastopanje vsaj nekaj nagrajeni po vsaki dirki. Motokrosisti morajo v povezavi z denarjem zgolj plačevati štartnine, ki znašajo 1.000 evrov. Vse drugo je stvar pogodbe z moštvom, v katerem si. Koliko je ob obeh omenjenih dirkačih slovenskih pokroviteljev, ne bom načenjal. K sreči pa jima ob strani stoji vsaj slovenska krovna organizacija, ki ob vseh nas voznikih skrbi tudi za slovenski motociklistični šport.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje