Tim Gajser je na prvih dveh tekmah pred prekinitvijo zaradi koronavirusa v razredu MGPX zasedel drugi mesti. V razredu MX2 bo nastopil še en slovenski dirkač Jan Pancar.
Oba Slovenca z licenco AMZS sta se v zadnjih dneh mudila na treningu na Hrvaškem v Podravini. Tam sta na mivkastem terenu, kar je posebnost latvijske steze 25 km vzhodno od Rige, pilila formo pred napornim nadaljevanjem v svojih razredih. Na sporedu je 14 velikih nagrad v zgolj 106 dneh, ob tem pa sta Rusija in Portugalska še brez datuma.
"Ko si tekme sledijo na dva dni, te lahko vsak mali padec, vsaka majhna poškodba zavre. Vemo, da dejansko ni časa za regeneracijo, ni časa za neke masaže, da bi se telo bolje počutilo. Zato bo zelo pomembno, da boš naredil čim manj napak in čim manjkrat pristal na tleh," je v pogovoru za AMZS dejal svetovni prvak v kraljevskem razredu v letih 2016 in 2019 Gajser.
Gajser se zaveda, da bo v nadaljevanju sezone zelo pomembna fizična pripravljenost. Navsezadnje bodo že v Kegumsu v vsega sedmih dneh na sporedu tri dirke na treh različnih konfiguracijah stez. Tri dirke na mivki, ki še pred časom ni najbolj ustrezala 23-letnemu dirkaču Honde.
Toda v tej sezoni je na mivki v Valkenswaardu na Nizozemskem osvojil enako število točk kot domnevni kralj te podlage, Jeffrey Herlings. V prvi vožnji ga je Gajser ugnal za več kot 20 sekund. Obenem bi se lahko vse skupaj končalo še precej bolje, če v drugi vožnji ne bi padel.
Pred Gajserjem je zdaj velik izziv, saj bo kar šest dirk v preostanku sezone potekalo na mivki, dve pa bosta na nekoliko bolj zbiti mivkasti površini v Mantovi, kar pomeni, da se bo moral za ubranitev naslova na podlagi, ki mu ni najbolj domača, pošteno potruditi.
Vselej poudarja, da je na teh preizkušnjah, ki ga letos čakajo v Kegumsu in Lommelu, pomemben predvsem pravi ritem. Treba je tudi spremeniti slog vožnje in se poigrati z drugačnimi nastavitvami za motor.
"Dejansko se vsakič pred tekmami na mivki odpravim v Podravino, da pridem v pravi ritem. Glavni razlog je, da v tem delu Evrope ni nobene peščene podlage, peščene proge, in tukaj na Hrvaškem je res vrhunski trening za takšne tekme, kot me čakajo v Kegumsu v Latviji in pa nato v Lommelu v Belgiji," je poudaril Gajser.
V skupnem seštevku ima s 87 točkami sedem točk zaostanka za Herlingsom, drugi z Antoniom Cairolijem (68 točk) na čelu so si nabrali že kar zajeten zaostanek. Petmesečni premor pa bi lahko marsikaj obrnil na glavo.
"Pač se je zgodilo, kar se je zgodilo. Za vse je enako. Vsi smo v istem položaju. Začetek je bil zelo dober, v dobri formi sem bil. Poskusil sem to vzdrževati skozi teh pet mesecev. Res smo imeli ogromno časa za treninge, za testiranja, za tako nastavljen motor, kot si ga želim. Res se počutim eno z motorjem, ki ga je Honda naredila za letošnjo sezono, in sem z njim res zadovoljen," nikoli ne pozabi moštva pohvaliti Gajser.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje