Turk je za Rusom zaostal minuto in 20 sekund, kot najboljši Slovenec pa je pred njim na drugem in s tem z zmago v DP-ju končal Boštjan Avbelj (škoda fabia R5), ki je za zmagovalcem zaostal minuto in devet sekund. Pred Turkom je imel 11 sekund naskoka.
Rus je predlanski zmagi na novogoriškem reliju tako dodal še letošnjo, čeprav je tokrat prvič vozil Volkswagnov dirkalnik. Lanski zmagovalec Čeh Ondrej Bisaha (ford fiesta R5) je bil tokrat četrti, a že več kot minuto za Turkom.
Tretji naslov za Turka
Med domačimi dirkači sta na vrhu pričakovano končala Avbelj in Turk, ki sta letos zmagala na vseh relijih v konkurenci slovenskega DP-ja. Avbelj je poleg današnjega dobil še velenjskega, Turk pa relije Vipavska dolina, Ina Delta na Hrvaškem in Železniki. Dve dirki pred koncem sezone (Poreč, Idrija) ima tako Turk že dovolj veliko prednost, da je naslovoma iz let 2017 in 2018 dodal še enega.
Avbelj: Bolje se ne bi moglo končati
"Fenomenalen reli zame, bolje se ne bi moglo končati. Videti je bilo vse gladko, a sem imel v prvem delu relija kar nekaj težav z delovanjem zadnjega diferenciala. Nato smo to odpravili in na koncu sem že res užival v vožnji. Vsekakor sem zelo vesel rezultata, prav tako tudi določenih časov v primerjavi z Grjazinom," je nastop ocenil Avbelj.
Turk: Ugasnjen motor pokvaril načrte
"Čestitke Avblju za zmago. Sredi relija je tisti trenutek z ugasnjenim motorjem malo pokvaril načrte. V nadaljevanju sem pritiskal, a je imel Boštjan vselej pravi odgovor. Po drugi strani pa smo se tudi sredi relija odločili, da za vsako ceno ne lovimo te zmage in poskušamo že na tem reliju potrditi naslov državnega prvaka," pa je pojasnil Turk.
Na štartu 99 posadk
Na reliju Nova Gorica, ki je tokrat doživel osmo izvedbo, je startalo 99 posadk, med njimi je bilo tudi 13 dirkalnikov razreda R5, do cilja jih je prišlo 72.
V deseterici razen Turka in Avblja ni bilo slovenskih dirkačev, so se pa zvrstili tik za njo. Slovenci so zasedli mesta od 11 do 19, za Avbljem in Turkom pa so bili v DP-ju v vrhu še Aleks Humar (ford fiesta R2), Aleš Zrinski (peugeot 208 T1) in Tim Novak (opel adam R2).
V okviru relija Nova Gorica so tokrat izvedli tudi Eco reli za vozila z alternativnimi pogonskimi viri, ki je prvič štel za pokal krovne zveze Fie. Zmagal je Avstrijec Walter Fuzzy Kofler (audi e-tron quattro), najboljši Slovenec je bil na skupno petem mestu Franko Špacapan (hyundai kona electric).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje