Tekmovanje se bo v ponedeljek, 2. januarja, začelo v Asuncionu v Paragvaju, cilj pa bo 14. januarja v Buenos Airesu v Argentini. Marčič, ki bo edini Slovenec na dirki, bo sodeloval na svojem še tretjem reliju Dakar. 34-letni Štajerec je na najzahtevnejši relipreizkušnji nastopil že lani in predlani, prvič je po padcu v prepad dirko zaradi zlomljene roke končal predčasno, lani si je zlomil palec in izpahnil ključnico, a kljub temu dirkal do konca in osvojil 79. mesto.
"Do cilja smo prišli, zdaj pa gremo naprej, priti višje, z boljšimi rezultati. Vrhunskih rezultatov še ne morem pričakovati, nimam še dovolj izkušenj, sem v razredu brez asistenčne podpore. Bolj bom napadal, vozil z glavo, lani pravzaprav še nisem prav vedel, kaj je Dakar, saj etape, ki odločajo, prihajajo šele v drugem delu," je povedal "Marča", ki bo nastopil v razredu maraton brez pomoči spremljevalne ekipe, in bo tako znova sam skrbel zase, tudi motor bo popravljal sam. V tem razredu bo nastopilo približno 15 dirkačev.
"Brez podpore je vse skupaj malo zahtevneje. Po 12 urah vožnje moram potem še kakšni dve uri popravljati motor, včasih tudi več, če padem. Za to sem se odločil zaradi financ, najem ekipe za podporo namreč stane med 15 in 20 tisoč evri, toliko nisem zbral, zato grem znova brez. To je zame večji izziv, naskakujem dober rezultat, bomo videli. Lani nas je od petnajstih dirkačev v tem razredu dirko končalo deset," je dejal Marčič, ki je bil sprva deskar, nato spustaš na gorskem kolesu, potem pa je začel dirkati z motorji.
Dirka na visoki nadmorski višini
Nastopil bo z enakim motorjem KTM kot lani: "Imam staro različico motorja na uplinjač, novi motorji imajo elektronski vbrizg, tako da je njihova končna hitrost višja, ožji so in lažji, nekaj hendikepa zato imam. Pri tovarniškem motorju stane samo sprednji amortizer toliko, kolikor stane cel moj motor. Nov motor stane več kot 30 tisoč evrov, mojega mi je uredil Miran Stanovnik pred leti, tako da grem na ta Dakar še s starim, za naslednjega pa upam, da bom zbral dovolj sredstev, da bi lahko kupil novega."
Dirka bo velikokrat potekala nad 3000 metri nadmorske višine, tudi do 5000 metrov bo šlo: "Na srečo nimam težav z višino in upam, da jih tudi letos ne bom imel. Veliko sem v hribih, ampak motorju pa se precej čuti, kadar je zrak bolj redek, moč mu precej pade. Na srečo znam tudi sam kaj popraviti, če gre kaj narobe, tudi zato vozim to staro različico z uplinjačem, kjer lahko veliko sam postorim, mislim, da bi se moral dobro znajti na terenu."
Po njegovih besedah bo veliko odvisno od tretje etape, ki se bo z 250 metri nadmorske višine vzpela na 5000, letos bodo nevarne tudi časovne omejitve, saj bo tiste počasnejše dirkače pobrala "metla".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje