Uspeh nemške ekipe je potrdil še Andreas Mikkelsen s tretjim mestom.
Za Ogierja, dvakratnega svetovnega prvaka, je zmaga na težki dirki v okolici kneževine tretja v karieri, ena izmed prvih dveh je sicer štela za pokal IRC. A uvod v letošnjo sezono je bil za Francoza izjemen, le prvi dan in polovico drugega je imel nekaj dela z nekoč najboljšim na svetu, rojakom Sebastienom Loebom.
Loeb odlično začel, toda ...
Ta se je po letu brez relija začasno vrnil v SP, potem ko je sicer že končal kariero, ter odlično nastopil v vlogi drugega Citroenovega voznika. Dobil je uvodni nočni preizkušnji v četrtek in bil v igri za svojo že 79. zmago v SP-ju vse do petkovega predzadnjega "brzinca". Napaka, izlet s ceste in močno poškodovan dirkalnik, pa so ga oddaljili od možnosti za vrh; v preostalih dveh dneh se je boril za vrnitev med deseterico, kar mu je na koncu z osmim mestom tudi uspelo.
Zadnji dan brez tveganja
A Ogier se takrat ni več ukvarjal s soimenjakom, pravzaprav mu ni bilo več treba skrbeti niti zaradi tekmecev v lastni ekipi. Po drugem dnevu si je privozil dovolj naskoka, da danes, ko so bile na sporedu le še tri hitrostne preizkušnje, niti ni preveč tvegal. Tudi "power stage", zadnji HP z dodatnimi točkami za SP, je lahko prepustil Krisu Meeku (Citroen), Loebu in Latvali ter se zadovoljil s četrtim mestom.
Volkswagnov trojček prvi po 12 letih
"Super, na tem reliju je vzdušje nekaj posebnega in čudovito je zmagati pred svojimi navijači," se je po prihodu na cilj veselil Ogier po skupno že 25. zmagi v karieri. Ta reli je zanj domač, saj večinoma poteka v okolici Gapa, kjer je doma, zato ima ob ozkih in zavitih ter januarja pogosto zasneženih cestah v zaledju kneževine zelo veliko navijačev. Volkswagnov trojček pa je bil prvi trojni uspeh katere izmed ekip po letu 2003, ko je bil podobno prepričljiv Citroen.
Sezona se bo z relijem po Švedski nadaljevala med 12. in 15. februarjem.
Reli - svetovno prvenstvo Monte Carlo, 1. dirka sezone Končni vrstni red (15/15): 1. S. OGIER FRA/volks. 3:36:40,2 2. J.-M. LATVALA FIN/volks. +58,0 3. A. MIKKELSEN NOR/volks. 2:12,3 4. M. OSTBERG NOR/citroen 2:43,6 5. T. NEUVILLE BEL/hyundai 3:12,1 6. D. SORDO ŠPA/hyundai 3:12,9 7. E. EVANS VB/ford 5:23,7 8. S. LOEB FRA/citroen 8:34,7 Skupni vrstni red Dirkači: 1. S. OGIER FRA/volks. 25 točk 2. J.-M. LATVALA FIN/volks. 19 3. A. MIKKELSEN NOR/volks. 15 4. M. OSTBERG NOR/citroen 12 5. T. NEUVILLE BEL/hyundai 10 6. D. SORDO ŠPA/hyundai 8 7. E. EVANS VB/ford 6 8. S. LOEB FRA/citroen 6 Konstruktorji 1. VOLKSWAGEN 43 2. HYUNDAI 27 3. M-SPORT FORD 12
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje