Turk je dobil že relije v Vipavski dolini, Velenju in hrvaški reli Ina Delta, ki je štel tudi za točke slovenskega DP-ja.
S sprintersko preizkušnjo na Gorenjskem se je domača sezona relija prevesila v drugo polovico. Do zdaj so v slovenskem DP-ju odpeljali tri relije, pri čemer je imel Ina delta koeficient 1,5 in je tako prinašal več točk kot preostali. Do konca sezone bosta na sporedu še dva kratka relija (Soča, Idrija) in konec septembra reli v Novi Gorici, ki bo prav tako imel več točk kot drugi.
Turk ima že zdaj veliko prednost pred zasledovalci. V Železnikih in okolici – na sporedu je bilo devet hitrostnih preizkušenj, štiri različne (Stari vrh, Podlonk, Dražgoše, Petrovo Brdo) – je bil pravzaprav razred zase vse od začetka. Edini, ki je bil kolikor toliko blizu na skupno 318 km dolgi dirki, od katerih je bilo 90 km hitrostnih preizkušenj, je bil Madžar Martin Laszlo (Škoda Fabia rally2 EVO).
Ta je bil tudi edini, ki je poleg Turka dobival posamezne "brzince", a tako v sedmem kot devetem, v katerem je bil najhitrejši, je bila razlika majhna, prvič dve sekundi, drugič pa le dve desetinki. Vseh preostalih sedem je dobil Turk.
"Z Blanko sva začela zelo odločno, tak je bil tudi načrt in dobro smo ga izpeljali. Celoten reli sva poskušala odpeljati kar najhitreje, saj je to najboljši test in trening za celotno ekipo. Škoda bi bilo zapraviti tako priložnost, želel pa sem se tudi oddolžiti publiki ob trasi. Super dirka," je za krovno zvezo AŠ2005 povedal Turk.
Slovenski serijski prvak, Turk letos drvi že k šestemu zaporednemu naslovu, je vodstvo tako le še povečeval. Po dopoldanskem delu je imel 35 sekund naskoka, takrat je bil najbližje še Nemec Albert von Thurn und Taxis (Škoda Fabia R5), ki pa je počasi izgubljal prednost pred Madžarom. Dokončno sta se pod vrhom zamenjala v osmem HP-ju, a takrat je imel pred njima Turk že skoraj minuto naskoka. Na koncu je razlika med prvim in drugim znašala 59 sekund, tretji je zaostal še štiri sekunde več.
Tik pod stopničkami skupne razvrstitve sta končala naslednja slovenska dirkača, povratnik Boštjan Logar (Škoda Fabia R5) na četrtem in veteran Darko Peljhan (VW Polo RN4) na petem mestu, vendar se z večjima zaostankoma nista mogla vključiti v boj za drugo in tretje mesto.
"Vesel sem bil že možnosti nastopa, saj še vedno živim za dirke in ta strast ni prav nič manjša kot leta 2006, ko sem bil državni prvak. Seveda pa si ne delam utvar in čez noč je s takim dirkalnikom zelo težko postati tako hiter kot Turk. Potrebujem še kilometre, da spoznam meje avtomobila," je dejal Logar.
Šesti je bil Aleš Zrinski (Ford Fiesta R5), osmi Jan Medved (Ford Fiesta R4), v deseterici skupne razvrstitve pa je izmed Slovencev končal še Grega Premrl (Peugeot 208 rally 4) na desetem mestu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje