Simon Marčič je postal prvi dirkač v zgodovini omenjenega relija z desetimi udeležbami v elitnem razredu. Foto: EPA
Simon Marčič je postal prvi dirkač v zgodovini omenjenega relija z desetimi udeležbami v elitnem razredu. Foto: EPA

"Že nekaj let si prizadevam, da bi v skupnem seštevku stopil na stopničke. Mislim, da je to realen cilj, saj bom tekmoval z novim materialom. Če bo vse šlo po načrtu, sem prepričan, da se bom do konca boril za ta dosežek. Seveda pa bo na koncu marsikaj odvisno od športne sreče," je za STA dejal Marčič.

Na puščavskih sipinah ga čaka 13 etap. Po njegovih besedah bo najpomembnejša druga, 48-urna in 1057 kilometrov dolga etapa s startom in ciljem v mestu Biša, ki je lani zaradi težav z motorjem ni končal.

Motorju bo moral tudi letos posvetiti posebno pozornost. "Letošnjo izvedbo bom začel z novim motorjem. Gre za model avstrijskega proizvajalca, pri katerem se lahko po določenem času delovanja pojavijo težave. Na pripravljalnih dirkah v Katarju sem imel velike težave, saj mi je razneslo filter olja. V samem pogonskem agregatu zaradi neznanega razloga nastane povečan pritisk, zato smo se odločili, da vsaj pet minut po tem, ko prižgemo motor, ne pritiskamo na plin. Motor se mora segreti na primerno temperaturo, da se nato olje razredči, kar prepreči omenjene nevšečnosti," je o potencialnih zapletih na letošnjem reliju dejal Marčič.
Dirkanje v elitnem razredu original sicer pomeni, da tekmovalec nima za sabo nobene ekipe, ki bi mu lahko pomagala v primeru tehničnih težav.

"Nimam podpore ali avtomehanika. Za vse sem sam. Ko pridem v bivak, moram motor popraviti sam. To mi dnevno vzame od dve do štiri ure časa, če gre vse po načrtu. Če pa gre za večje težave, pa je potrebno še več dela, zato posledično tudi manj spim, kar name gotovo vpliva zelo negativno," izzive udeležbe na reliju opisuje Marčič.

Po njegovem mnenju bo na letošnjem reliju kar velika konkurenca. To je posledica odprave pravila, ki je velevalo, da je moral tekmovalec po dveh zmagah v elitnem razredu presedlati med tovarniške voznike, zaradi česar so se številni vrnili v razred original.

Marčič je sicer pred letošnjo izvedbo pridobil tudi številne informacije o trasi relija. "Veliko sem bil v stiku z drugimi dirkači iz mojega razreda, s katerimi skupaj dirkamo že vsaj pet let. Z večino smo povezani preko družbenih omrežij, preko katerih si izmenjujemo podrobnosti s trase," je povedal Marčič in dodal, da si informacij z drugim Slovencem Tonijem Mulcem ne izmenjujeta, saj slednji dirka v razredu rally 2.

Motorista iz Maribora bo letos spremljal tudi spremljevalni avto znamke Dacia Duster, s pomočjo katerega bo medije zalagal z informacijami o dogajanju na reliju.

Simon Marčič ima visoke cilje na reliju Dakar