Regal, ki je veljal za favorita, je blestel v obeh vožnjah in brez težav opravil s konkurenti. "Zelo sem vesel zmage v Sloveniji. Videti je bilo lahko, vendar sem moral zaradi pomembne dirke v Franciji prihodnji teden malo paziti na avto, saj sem vodilni v francoskem prvenstvu," so bile zmagovalčeve besede.
Regal je s časom 1:50,376 na podaljšani, 4,5-kilometrski progi postavil tudi rekord steze. Povprečna hitrost zmagovalca je bila nekaj čez 140 km/h. Prva štiri mesta v absolutni konkurenci so zasedli vozniki formul. S slabimi šestimi sekundami zaostanka je drugo mesto osvojil Madžar Laszlo Szasz. Tudi tretje mesto je šlo po zaslugi Sebastiena Petita v Francijo.
Stankoviču stopničke odnesla napaka
Kot najboljši med turnimi avtomobili se je izkazal Nemec Georg Plasl v bmw-ju 320i, ki pa skriva nekdanji motor formule 1, judd V8. Tik za njim se je uvrstil edini slovenski predstavnik s formulo 3000, Vladimir Stankovič, ki je pred tekmo računal na stopničke, ki pa jih je odpihnila napaka v prestavljanju v prvi vožnji.
Igor Dekleva je bil skupno 18. in je za dobri dve sekundi ugnal največjega domačega konkurenta v državnem prvenstvu, Enesa Draganoviča.
Že naslednjič v evropskem prvenstvu?
Kljub veliki vročini se je ob progi zbralo več tisoč gledalcev. Organizatorji so se letos znova izkazali, dirka v Ilirski Bistrici pa se bo glede na zadovoljstvo obeh komisarjev na dirki prihodnje leto znašla tudi v koledarju evropskega prvenstva.
Končni vrstni red: 1. L. REGAL Reynard 01 L 3:40,991 2. L. SZASZ Reynard Zytek +5,962 3. S. PETIT Reynard 2 KL4 6,770 4. H. WALDY Reynard 94D 7,250 5. G. PLASA BMW 320 V8 11,875 6. V. STANKOVIČ Lola F3000 12,468 7. G. VIARINO Lola F3000 21,730 8. D. HÖLLER Ford Gabat C. 22,780 ... 18. I. DEKLEVA Alfa Romeo 156 33,924 20. E. DRAGANOVIČ Opel Vectra 36,403 Najhitrejša vožnja: L. Regal 1:50,376
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje