"Odpovedujejo se sponzorske pogodbe, nove je težko pridobiti, nekateri obstoječi (sponzorji) pa bodo znižali pogodbene zneske. Ker v gospodarstvu na vodstvenih položajih delam že 38 let, menim, da mi bo s svojim znanjem uspelo stabilizirati finančne težave," je dejal Šola, ki je bil veliko let predsednik disciplinske komisije kluba.
Pridobiti več sponzorjev in okrepiti marketing
In kako se bo lotil finančnih težav? "Želimo pridobiti čim več novih sponzorjev, okrepiti marketing, poiskati tudi druge možne vire financiranja," razlaga Šola in dodaja, da bo treba tudi zmanjšati stroške. "Katere ukrepe za zmanjšanje stroškov bo potrebno sprejeti, bo pokazala analiza obstoječih stroškov. Predvsem moramo ugotoviti, katerim stroškom se lahko odpovemo, da s tem ne bi prizadeli zastavljenih športnih ciljev," pravi novi celjski direktor.
Šola dodaja, da športni cilj v sezoni 2008/09 ostaja prvo mesto v prvenstvu. Če to ne bo uspelo, pa vsaj uvrstitev v Evropo. "Menim, da imamo za to vse pogoje," je sklenil Šola.
A. V.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje