DHL, nemško logistično podjetje, bo za štiriletno pokroviteljstvo po ocenah plačalo okrog 40 milijonov funtov (45 milijonov evrov). Na vseh treningih bodo morali tudi rezervni igralci in člani mlajših selekcij nositi dres z novim pokroviteljem.
Glavni pokrovitelj rdečih vragov je od leta 2009 sicer ameriški zavarovalniški velikan Aon, ki je takrat za štiriletno pokroviteljstvo odštel 80 milijonov funtov, kar je bila najdonosnejša sponzorska pogodba v zgodovini nogometa.
V angleškem nogometu do zdaj ni bilo navade, da bi ekipa na treningih nosila drese z logotipom pokrovitelja, je pa angleška reprezentanca podoben posel sklenila na svetovnem prvenstvu leta 2006.
Manchester United je v lanski sezoni devetnajstič postal angleški prvak, Ligo prvakov pa je osvojil trikrat.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje