Razburjenje med navijači je povzročila predvsem cenovna politika njihovega mestnega tekmeca Interja. Ta je namreč za tekmo istega tekmovanja proti Realu iz Madrida ceno postavil na 48 evrov. Vstopnica za tekmo Milan ‒ Atletico Madrid pa je stala 119 evrov.
"Slišal sem za pritožbe navijačev. Še enkrat bomo pretehtali odločitev. Prodaja vstopnic je začasno ustavljena," je zapisal izvršni direktor kluba Ivan Gazidis na spletni strani.
Južnoafriški poslovnež, ki vodi milanski klub, odkar ga je prevzela ameriška fundacija Elliott Management, je ob tem dodal, da klub potrebuje navijače in njihov denar. "Še vedno se ubadamo s posledicami pandemije novega koronavirusa. Klub je imel hude izgube zaradi osemnajstmesečne odsotnosti gledalcev na stadionih. Pogreša energijo in čustva, ki jih prinesejo navijači, hkrati pa potrebuje njihov finančni priliv za nemoteno delovanje."
Po poročanju francoske tiskovne agencije je klub v pretekli sezoni pridelal rekordno izgubo. S približno 200 milijoni evrov je tretjo sezono zapored prešel mejo 100 milijonov izgube. 2017/18 je ta znašala 126 milijonov evrov, 2018/19 pa 146.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje