Klubi Premier lige bodo izgubili 878 milijonov funtov (982 milijonov evrov), če bodo morali tekme do konca sezone 2020/21 igrati pred praznimi tribunami. Foto: Reuters
Klubi Premier lige bodo izgubili 878 milijonov funtov (982 milijonov evrov), če bodo morali tekme do konca sezone 2020/21 igrati pred praznimi tribunami. Foto: Reuters

Čeferin je v pogovoru za beIN Sports povedal, da pričakuje, da bo vsaj 80 odstotkov državnih prvenstev končalo sezono do avgusta, prav tako bo do konca poletja znan zmagovalec v Ligi prvakov in Evropski ligi.

"Kot trenutno kaže, lahko končamo sezono do avgusta, o tem sem prepričan. Mislim, da bo večina lig končala svoja prvenstva. Tiste, ki jih ne bodo, bo to povsem njihova odločitev. Toda vseeno bodo morali nogometaši igrati kvalifikacije, če bodo želeli sodelovati v Uefinih tekmovanjih," je pojasnil prvi mož evropskega nogometa.

Škoda bi lahko dosegla 3,9 milijarde evrov
Evropski klubi bodo zaradi posledic novega koronavirusa utrpeli finančno škodo, ki bi lahko znašala velikanskih 3,9 milijarde evrov, poroča BBC, škoda pa bi bila lahko še večja, če se bodo predstavniki nacionalnih lig odločili predčasno končati svoja prvenstva, kot so to naredili v Franciji, na Nizozemskem in v Belgiji.

Če bi bili prvaki znani administrativno, bi se številka izgube dvignila na več kot 6,2 milijarde funtov oziroma 6,9 milijarde evrov.

Skrb vzbujajoče vsote pojasnjujejo, zakaj se toliko govori o nujnosti dokončanja vseh tekmovanj, tudi pred praznimi tribunami, ter začetku prihodnje sezone kljub vsem logističnim težavam pri organizaciji.

Tekme brez gledalcev bodo hud finančni udarec. Kot so ocenili pri Borussii iz Dortmunda, jih bo odsotnost navijačev na tribunah stala 2,9 milijona evrov na tekmo, poslovni analitiki Vysyble pa ocenjujejo, da bodo klubi angleške Premier lige izgubili 878 milijonov funtov (982 milijonov evrov), če bodo morali tekme odigrati za zaprtimi vrati stadionov do konca sezone 2020/21. Pri tem bo imel največjo izgubo Manchester – 157 milijonov evrov.

"Trenutno je tako, da klubi prihodkov od tekem v svoje poslovne načrte sploh niso vključili, v tem trenutku je v celotni industriji, nogometu, oglaševanju, marketingu prisotnih veliko negotovosti in strahu, kaj bo prinesla prihodnost," je dejal Charlie Marshall, izvršni direktor združenja evropskih klubov.

"To je finančno uničujoče za vse klube – zlasti tiste, ki se bolj zanašajo na veliko število navijačev na tekmah," je prepričan.