Sklep izvršnega odbora v praksi pomeni, da s 1. julijem pristojnosti vodenja tekmovanja kot tudi trženje medijskih in sponzorskih pravic ter promocija tekmovanja preidejo v pristojnost NZS-ja. To je v zadnjih letih, natančneje od spomladanskega dela sezone 2000/2001, počelo Združenje klubov I. SNL.
"Izvršni odbor je odločitev sprejel na podlagi opravljene analize stanja, razgovorov z uradnimi predstavniki klubov ter glede na potencialne razvojne priložnosti. NZS meni, da se lahko v obdobju zaostrenih gospodarskih razmer, ko so klubi vedno bolj odvisni zgolj od enega ali dveh pokroviteljev, na ta način najoptimalneje izkoristijo sinergije, ki jih nogomet kot najpopularnejši šport v Sloveniji nudi," so sporočili z NZS-ja.
Cilji NZS-ja na področju medijskega in marketinškega razvoja produkta I. SNL v obdobju do leta 2015 so naslednji:
- izkoristiti medijski in sponzorski potencial I. SNL, ustvarjati dodatne prihodke za klube ter sredstva za razvoj in promocijo;
- z načrtnim povečanjem oglaševalskega inventorija klubom omogočiti povečanje prihodkov iz naslova trženja; povečati obisk na stadionih;
- optimizirati delovanje marketinškega dela NZS-ja ter spodbujati načrtnejše delo in sodelovanje klubov na področju marketinga.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje