klja ali v katerem od mariborskih lokalov, na dan tekme porabil v povprečju 15 evrov.
Po izračunu Zavoda turizem Maribor – Pohorje to nanese več kot pol milijona evrov prihodkov zaradi tekme Lige prvakov. Na dan tekme je Maribor obiskalo vsaj 17.000 ljudi. Od tega si je okoli 12.000 ljudi tekmo ogledalo na stadionu, okrog 5.000 ljudi pa v navijaški coni na Trgu Leona Štuklja, na Grajskem trgu in v drugih lokalih, ki so organizirali prenos tekme.
Med njimi je bilo 600 angleških navijačev, ki so organizirano obiskali Maribor. Zanje v Zavodu za turizem Maribor - Pohorje ocenjujejo, da so ostali v mestu en dan ali dva. Po podatkih statističnega urada je povprečna potrošnja dvodnevnih obiskovalcev 160 evrov, enodnevnih pa 80 evrov. Tisti, ki so obiskali stadion, so plačali 30 evrov za nakup karte in v povprečju 10 evrov za druge stvari, kot so nakup navijaških rekvizitov, pijača in hrana. Še nekaj denarja je bilo najverjetneje porabljenega za prevoz, nakupe, oglede. "Glede na odličen rezultat je lahko potrošnja tudi po koncu tekme narasla v primerjavi s preteklimi tekmami," so na zavodu povedali za STA.
Športni turizem hitro raste
V turistično-informacijskem centru v središču Maribora so ta teden imeli 21 odstotkov več obiskovalcev kot v enakem obdobju lani. Povečan obisk so imeli v Hiši Stare trte, kjer je bila tretjina vseh gostov iz Velike Britanije. Gostinski lokali v središču mesta so bili na dan tekme in dan prej polni, povsem zasedeni so bili tudi hoteli Term Maribor. "Zaradi nogometa je hotele naše družbe te dni obiskalo 15 odstotkov več turistov kot običajno," so navedli v omenjenem podjetju.
V Zavodu za turizem Maribor - Pohorje poudarjajo, da športni turizem postaja eden največjih in najhitreje rastočih segmentov turističnih integralnih produktov in zaradi svojih vplivov veliko prispeva k doseganju osupljivih rezultatov na področju porabe in števila turistov v svetovnem merilu."Zaradi svoje narave in vpletenosti v področja okolja, družbe in kulture ter gospodarstva in omogočanja številnih razvojnih priložnosti postaja vedno pomembnejši dejavnik oblikovanja turizma številnih turističnih destinacij. Tako tudi naše," pravijo v Mariboru.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje