V diviziji 1 so prijavljeni štirje tekmovalci. Najbolje razpoložen se bo zagotovo na dirko odpravil Marjan Nagode, ki z MG-jem ZR 105 vodi v točkovanju. Trije izzivalci so Zoran Poglajen (suzuki swift), Jernej Koder (zastava yugo) in Božo Perdec (renault clio). Petnajst zavojev najbolje poznajo prvi trije, medtem ko se bo Božo Perdec z njimi srečal prvič.
V diviziji 2 bo ponovno pestro, saj so zanimivi in atraktivni dirkalniki že v Cerkljah poskrbeli za z adrenalinom napolnjeni dirki. V razredu 3 se bo Alešu Bužgi in Andražu Hribarju pridružil še Stanislav Smolnikar z alfo romeo 156 TS. To bo zanj prva krožno-hitrostna dirka z močnejšim avtomobilom. Minulo sezono je tekmoval s peugeotom 106. V razredu 4 oziroma Clio Cupu ostajajo vozniki isti. Za boj na vrhu se omenjata predvsem domačin Dan Lipoščak in Igor Dekleva. Oba sta lačna zmag ter željna osvojitve naslova pokala. V rahli prednosti je Lipoščak, ki je skorajda doma na Grobniku. Zato Špelo Fabijan, Luko Bravca in Ivana Barana čaka težko delo v kolikor se bodo želeli prebiti na prvi dve mesti. Seveda pa je zmagovalec dirke tisti, ki prvi uzre karirasto zastavo, zato so prehitra sklepanja povsem odveč. V razredu 5 bo lanskoletno zmago branil Zdene Robida s seatom leonom (lani VW beetle). Med največjimi izzivalci je Samo Čede, ki je v svojega BMW-ja M3, lani 320i, vložil ogromno truda in upa na dober razplet dirke. Položaj mu je utežila še minula nesreča na trenigu, ko je popolnoma raztreščil prednji del dirkalnika, a kot pravi so ga že popravili! Sebastjan Skrbinšek in Jaka Marinšek bosta z nekoliko šibkejšima dirkalnikoma peugeotom 206 ter alfo romeo 147 nabirala predvsem potrebne izkušnje. Marinšek sicer uspešno tekmuje s formulo BMW v srednje-evropskem prvenstvu.
Isti konec tedna bodo potekale še dirke za krožno-hitrostno državno prvenstvo Hrvaške, VW Polo Castrol Pirelli Cup, Škodo Fabio Biodizel cup in štiri italijanska prvenstva; ETCS (4 urna vzdržljivostna dirka), EGTS z dirkalniki razreda GT, IPS (prototipi) in ITCC (italijanski ST avtomobili). Razlog za ogled dirke zato ni le v SPTA – NIL Cupu, ampak tudi zaradi preostalih atraktivnih prvenstev.
Organizator celotne prireditve je AMD Matulji, ki na grobniškemu asfaltu že vrsto let organizira velike mednarodne dirke. Naslednja bo na sporedu v začetku septembra, ko bo ponovno štela tudi za točkovanje SPTA – NIL Motorsport Cupa 2008. Več informacij o dirkališču je objavljenih na spletni strani www.grobnik.hr. Več dodatnih podrobnosti o nastopu slovenskih tekmovalcev v SPTA – NIL Cupu in celoten urnik tekmovalnega vikenda pa je objavljen na že znani spletni strani www.spta.info.
URNIK:
PETEK (4. julij)
09.00 – 17.00 prosti treningi
SOBOTA (5. julij)
08.00 – 09.30 tehnični pregledi
11.25 – 11.45 prvi uradni trening
14.00 – 14.20 drugi uradni trening
16.20 (15 krogov) prva dirka
NEDELJA (6. julij)
08.00 – 08.10 warm-up
15.00 (15 krogov) druga dirka
Novico je napisal uporabnik IztokFranko
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje