Foto:
Foto:


V diviziji 1 so prijavljeni štirje tekmovalci. Najbolje razpoložen se bo zagotovo na dirko odpravil Marjan Nagode, ki z MG-jem ZR 105 vodi v točkovanju. Trije izzivalci so Zoran Poglajen (suzuki swift), Jernej Koder (zastava yugo) in Božo Perdec (renault clio). Petnajst zavojev najbolje poznajo prvi trije, medtem ko se bo Božo Perdec z njimi srečal prvič.
V diviziji 2 bo ponovno pestro, saj so zanimivi in atraktivni dirkalniki že v Cerkljah poskrbeli za z adrenalinom napolnjeni dirki. V razredu 3 se bo Alešu Bužgi in Andražu Hribarju pridružil še Stanislav Smolnikar z alfo romeo 156 TS. To bo zanj prva krožno-hitrostna dirka z močnejšim avtomobilom. Minulo sezono je tekmoval s peugeotom 106. V razredu 4 oziroma Clio Cupu ostajajo vozniki isti. Za boj na vrhu se omenjata predvsem domačin Dan Lipoščak in Igor Dekleva. Oba sta lačna zmag ter željna osvojitve naslova pokala. V rahli prednosti je Lipoščak, ki je skorajda doma na Grobniku. Zato Špelo Fabijan, Luko Bravca in Ivana Barana čaka težko delo v kolikor se bodo želeli prebiti na prvi dve mesti. Seveda pa je zmagovalec dirke tisti, ki prvi uzre karirasto zastavo, zato so prehitra sklepanja povsem odveč. V razredu 5 bo lanskoletno zmago branil Zdene Robida s seatom leonom (lani VW beetle). Med največjimi izzivalci je Samo Čede, ki je v svojega BMW-ja M3, lani 320i, vložil ogromno truda in upa na dober razplet dirke. Položaj mu je utežila še minula nesreča na trenigu, ko je popolnoma raztreščil prednji del dirkalnika, a kot pravi so ga že popravili! Sebastjan Skrbinšek in Jaka Marinšek bosta z nekoliko šibkejšima dirkalnikoma peugeotom 206 ter alfo romeo 147 nabirala predvsem potrebne izkušnje. Marinšek sicer uspešno tekmuje s formulo BMW v srednje-evropskem prvenstvu.
Isti konec tedna bodo potekale še dirke za krožno-hitrostno državno prvenstvo Hrvaške, VW Polo Castrol Pirelli Cup, Škodo Fabio Biodizel cup in štiri italijanska prvenstva; ETCS (4 urna vzdržljivostna dirka), EGTS z dirkalniki razreda GT, IPS (prototipi) in ITCC (italijanski ST avtomobili). Razlog za ogled dirke zato ni le v SPTA – NIL Cupu, ampak tudi zaradi preostalih atraktivnih prvenstev.
Organizator celotne prireditve je AMD Matulji, ki na grobniškemu asfaltu že vrsto let organizira velike mednarodne dirke. Naslednja bo na sporedu v začetku septembra, ko bo ponovno štela tudi za točkovanje SPTA – NIL Motorsport Cupa 2008. Več informacij o dirkališču je objavljenih na spletni strani www.grobnik.hr. Več dodatnih podrobnosti o nastopu slovenskih tekmovalcev v SPTA – NIL Cupu in celoten urnik tekmovalnega vikenda pa je objavljen na že znani spletni strani www.spta.info.
URNIK:
PETEK (4. julij)
09.00 – 17.00 prosti treningi
SOBOTA (5. julij)
08.00 – 09.30 tehnični pregledi
11.25 – 11.45 prvi uradni trening
14.00 – 14.20 drugi uradni trening
16.20 (15 krogov) prva dirka
NEDELJA (6. julij)
08.00 – 08.10 warm-up
15.00 (15 krogov) druga dirka
Novico je napisal uporabnik IztokFranko