Foto:
Foto:


Večina tekmovalcev je dan pričela izpred luksuznega hotela Hilton, ki je lociran v neposredni bližini Donave. Slovenska para Prebil in Hrovat sta rally v skupini Competition pričela že ob osmi uri zjutraj izpred občinske zgradbe. Po besedah Saša je bila začrtana pot zelo zahtevna in težka za orientacijo. Slednje sta pritrdila tudi Bogomil in Margareta Prebil v porscheju 911 SC targa. Oboji so pritrdili, da je rally zelo zahteven s težkimi posebnimi preizkušnjami, kjer je potrebno voziti po točno določeni povprečni hitrosti. Vsi skupaj pa so optimistični glede nadaljevanja rallyja. Jutri bodo namreč že prevozili prve kilometre na domačem terenu, ki jim je vsekakor bolj znan.
Skupino Race je najprej čakala kratka, a izredno zahtevna hitrostna preizkušnja ob mestu Pinggau. Že tu pa so malo manj previdni tekmovalci doživeli manjše nesreče, ki so jih potisnile daleč zadaj v skupni razvrstitvi. Zadovoljivo sta se odrezala Metod Papež in Mišo Šapec v fordu escortu. Dobro sta nadaljevala tudi na krožni hitrostni preizkušnji v središču mesta Pinggau, nakar pa so se pričele vrstiti težave z navigacijo. Skupaj s predtekmovalno posadko bratoma Franko v oplu GT-ju so pri iskanju naslednje hitrostne preizkušnje zašli. Zato sta na start zadnje preizkušnje tega dne prišla prepozno in se jima bo zato pisal najslabši dosežen čas. Z razpletom sta vseeno zadovoljna, saj sta vesela, da sta uspešno zaključila prvi dan brez tehničnih težav.
Konec dneva je sicer rahlo pokvarilo slabo vreme, ki pa se bo predvidoma s prihodom v Slovenijo jutri izboljšalo. Žal je že včeraj moral organizator rallyja odpovedati hitrostno preizkušnjo za Race skupino na Vranskem. Novi poligon varne vožnje namreč še ni zaključen.
Jutrišnji dan se bo nadaljeval za obe skupini najprej po Avstriji, nakar bo sledil končno skok v Slovenijo. Competition skupina se bo najprej mudila v Zavodnjah, Trbovljah in nato v Sevnici, medtem ko bodo tekmovalci v skupini Race najprej obiskali Sevnico ter nato še Trbovlje. Vsi skupaj bodo prespali v Laškem.
Kot je bilo že v uvodu omenjeno, najhitreje je rally pričel Walter Röhrl s porschejem 911 ST izdelanim leta 1970. Ali mu bo vodstvo uspelo zadržati, pa bo največja uganka prihodnjih dni vse do zaključka rallyja, ki bo v soboto v Kopru. Več na www.wientriest.at!
Novico je napisal uporabnik IztokFranko