Po podatkih AGB Nielsen Media Research je to kar 89,6 odstotka vseh prebivalcev Slovenije. Televizija Slovenija je v dobrih dveh tednih trajanja iger pripravila več kot 200 ur programa, Val 202 več kot 150 ur programa, na Multimedijskem centru pa smo objavili več kot 350 člankov in 450 videonovic.
Drugo zlato prebralo 300.000 uporabnikov
V času trajanja iger so bile na MMC-ju najbolj brane novice o zlatih medaljah Tine Maze in zmagi hokejske reprezentance nad Avstrijo, ki so ustvarile več kot 200 tisoč ogledov. Novica o veleslalomski zmagi Tine Maze pa je dosegla skoraj 300 tisoč ogledov. V času prenosa druge veleslalomske vožnje je MMC na spletnem portalu zabeležil skoraj milijon ogledov, na ta dan pa skupno več kot pet milijonov ogledov.
Skoraj podvojena gledanost
Analiza kaže, da so letošnje igre skoraj podvojile gledanost iz let 2006 in 2010. Povprečna gledanost vseh športnih dogodkov na zimskih olimpijskih igrah v Sočiju je znašala 8,3 %, na igrah v Torinu leta 2006 je ta znašala 4,8 %, v Vancouvru leta 2010 pa 4,9 %.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje