Nastopilo je skoraj 200 voznikov starodobnih in sodobnih vozil iz desetih držav.
Devetič je v absolutni konkurenci slavil Faggioli, tokrat pred rojakom Christianom Merlijem z enosedom Osella FA20 Zytek LRM, in sicer z rekordom preurejene proge (2:04,011).
Favorita sta bila po pričakovanju tudi z naskokom najhitrejša že v prvi preizkušnji, tretji po prvem nastopu je bil Čeh Petr Trnka (Norma M20 FC; 2:11,565). Tesno za njim so se zvrstili še lanski zmagovalec Francoz Sebastien Petit (Nova NP01-2, 2:11,713), Italijan Franco Caruso (Nova Proto Np01-2, 2:12,149), njegov rojak Franco Bormolini (Reynard 2Kl, 2:12,471) in najhitrejši Slovenec Patrik Zajelšnik (Norma 20 FC, 2:12,772).
Medtem ko sta Faggioli in Merli v drugem nastopu zanesljivo ubranila svoj naskok pred zasledovalci ter s tem prvo in drugo mesto, se je boj za tretje mesto zasukal v korist Petitu. Trnko je prehitel tudi po prvi preizkušnji šele osmi Italijan Diego Degasperi. Zaradi odpovedi sklopke tekmovanja dirke ni končal Zajelšnik. Tako je bil od domačih dirkačev najboljši Milan Bubnič (Lancia Delta HF Integrale) na 18. mestu.
Obetavno so v kategoriji 1 nastopili tudi Matej Grundnik (renault clio, skupno 21.), Matic Kogej (mitsubishi lancer EVO, 29.) in Matevž Čuden (renault clio, 36.), medtem ko je bil po slabšem drugem nastopu 37. Aleš Prek (honda civic type R). Ker ga je prehitel tudi Madžar Norbert Nagy, ga verjetno čez dva tedna na zadnji dirki za EP 2021 v Buzetu v hrvaški Istri čaka še napet boj za visoko mesto med najboljšimi evropskimi gorskimi dirkači.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje