Kampanja, s katero se bo Slovenija predstavila na OI

"Prepoznavnost, ki jo kot država dosegamo v športnem svetu, želimo prenesti tudi v druge sfere, ki bi Slovenijo naredile še bolj privlačno za turiste, gospodarstvenike, navijače in ljubitelje majhnih, a srčnih držav. Olimpijske igre v tako rekoč centru Evrope so odlična priložnost, da to tudi dosežemo," so v sporočilu za javnost zapisali pri OKS-ju.

OI 2024 je največji mednarodni spektakel leta in tako zaradi osrednje lege na stari celini poleg športa ponuja številne priložnosti na področju kulture, kulinarike, gospodarstva in mednarodnega povezovanja. Foto: Mitja Kobal
OI 2024 je največji mednarodni spektakel leta in tako zaradi osrednje lege na stari celini poleg športa ponuja številne priložnosti na področju kulture, kulinarike, gospodarstva in mednarodnega povezovanja. Foto: Mitja Kobal

Na krovni športni zvezi se tako že dve leti intenzivno pripravljajo na OI v Parizu, del priprav pa je bila tudi posebna kampanja v sodelovanju s STO-jem s sloganom "Imamo to! Pariz, prihajamo!" ter z dodatkom, da vse izhaja iz narave, tudi tiste človeške.

Za potrebe kampanje so kadre posneli na desetih lokacijah po Sloveniji, pri tem pa je sodelovalo 21 vrhunskih športnikov in športnic, s katerimi želijo povezati edinstvenost slovenskega športa s turističnimi zmožnostmi dežele na sončni strani Alp.

Med 21 slovenskimi asi so imena, kot so ikona športnega plezanja Janja Garnbret, kolesarski zvezdnik Tadej Pogačar, dobitnica številnih kolajn z največjih tekmovanj, judoistka Andreja Leški, rokometna zvezdnica Ana Gros, atletski as Kristjan Čeh, odbojkarski kapetan reprezentance Tine Urnaut ter številni drugi.

S kampanjo želijo pri OKS-ju in STO-ju po dolgem obdobju ustvarjanja in delovne vneme razkriti "skrivnostno lepoto Slovenije ter duh slovenskih olimpijcev in olimpijk, ki s svojimi rezultati in srčnostjo navdušujejo svet".

Projekt so danes v prestolnici predstavili v Centru Rog, kjer sta goste najprej pozdravila predsednik OKS-ja Franjo Bobinac ter direktorica STO-ja Maja Pak Olaj, svoje misli pa sta podala tudi Andreja Leški in režiser Saša Hess.

"Več kot enoletna akcija, rojena iz ljubezni do narave, športne strasti in ustvarjalnosti, razkriva očarljivo lepoto Slovenije ter naravo naših športnikov in športnic, ki s svojimi dosežki, srčnostjo in predanostjo osvajajo svet. Zgodba prikazuje tako ikonične dele Slovenije kot tudi srce in dušo njenih športnikov, ki so v domovino prinesli že več kot 100 olimpijskih kolajn. Kampanja vzbuja ponos in povezanost med Slovenci in verjamemo, da bo izvabila občudovanje in navdušenost domače in svetovne javnosti tako nad Slovenijo kot nad olimpijsko reprezentanco Slovenije." Foto: Aleš Fevžer

"Osupljiva narava spodbuja strast do gibanja in krepi sodelovalni ter tekmovalni značaj naših olimpijcev. To je zgodba naše prve nacionalne olimpijske kampanje," je v nagovoru poudarila direktorica STO-ja. Dodala je, da ne gre le za promocijo Slovenije kot športne in turistične destinacije, temveč za "promocijo prostora, kjer so globoko zakoreninjeni ljubezen do narave, trajnostne vrednote ter zdrav življenjski slog".

S pomočjo vrhunskih športnikov želijo s kampanjo svetu predstaviti tudi zmagovito miselnost, s katero so v Slovenijo prinesli številne olimpijske kolajne.

"Olimpijske igre se po 12 letih vračajo v Evropo in se nezadržno bližajo. Vsekakor bodo te igre najbolj trajnostne in vključujoče," je sprva dejal predsednik OKS-ja, ki si želi nadaljevanja tradicije zbiranja kolajn z OI ter posledično tudi promocije Slovenije v svetu. Tudi prek slovenske hiše v Parizu.

"Slovenske uspehe bomo slavili v slovenski hiši, ki je namenjena tako druženju športnikov in športnic kot tudi najširši promociji, kot si lahko zamislimo, torej prek gospodarstva, turizma, kulture, znanosti in vsega, kar lahko Slovenija pokaže svetu. Pariz bo namreč stičišče celotnega, ne le športnega sveta," je še dodal Bobinac.

Kot so še dodali, bodo goste s kampanjo prek številnih kanalov vabili k raziskovanju in čutenju Slovenije s kar 21 trgov.