Dejan Zavec je septembra v Stožicah ubranil naslov svetovnega prvaka v veltrski kategoriji po verziji IBF, kar mu je prineslo še večjo veljavo v slovenskem oziroma kar svetovnem športu. Foto: Sandi Fišer
Dejan Zavec je septembra v Stožicah ubranil naslov svetovnega prvaka v veltrski kategoriji po verziji IBF, kar mu je prineslo še večjo veljavo v slovenskem oziroma kar svetovnem športu. Foto: Sandi Fišer

Smučarska tekačica Petra Majdič drugič zapored in boksar Dejan Zavec sta najboljša slovenska športnika leta kot blagovni znamki po merilih in anketi Mediane, so povedali na 7. mednarodni konferenci o športnem marketingu SPORTO, ki poteka v Portorožu. Med ekipami so drugič zapored na vrhu odbojkarji ACH Volleyja.

Raziskovalci Mediane, inštituta za raziskovanje trga in medijev, so vrednost blagovne znamke posameznega športnika izračunali na podlagi naslednjih meril: prepoznavnosti športnika, tekmovalnih dosežkov, vrhunskosti v svetovni konkurenci, zadovoljstva z njihovimi rezultati ali nezadovoljstva kljub relativnim uspehom, ocene osebnosti prek javnih nastopov in kot teme vsakdanjih pogovorov med ljudmi, v primeru klubov pa tudi navijaške vrednosti.

Pri moških so bili finalisti Aljaž Pegan, Anže Kopitar, Dejan Zavec, Primož Kozmus in Samir Handanović, pri ženskah Katarina Srebotnik, Petra Majdič, Sara Isakovič, Tina Maze in Urška Žolnir, pri klubih pa Acroni Jesenice, Union Olimpija, NK Maribor, ACH Volley in Celje Pivovarna Laško.

Konferenco je uvodni dan zaznamovala tudi tradicionalna dobrodelna dražba za podpisan kolesarski dres Lancea Armstronga. Izkupiček dobrodelne dražbe je namenjen družini tragično preminulega kolesarja Jureta Robiča.