Slavje Liverpoola proti Milanu je bil športni dogodek, ki ga je v Evropi videlo največ gledalcev pred malimi zasloni. Foto: EPA
Slavje Liverpoola proti Milanu je bil športni dogodek, ki ga je v Evropi videlo največ gledalcev pred malimi zasloni. Foto: EPA

Super Bowl si je ogledalo 93 milijonov gledalcev, od tega velika večina (98 odstotkov) iz Severne Amerike. Zmago Liverpoola v Ligi prvakov je videlo 73 milijonov ljudi, dirko formule ena za VN Kanade pa 51 milijonov. Pri vrhu gledanosti so bili tudi odločilni tek na 100 metrov na svetovnem atletskem prvenstvu, finale Lige NBA in Dirka po Franciji.

Na 10. mestu je prenos zasedanja Mednarodnega olimpijskega komiteja, kjer so London izbrali za gostitelja olimpijskih iger leta 2012.

Podatki o gledanosti so predvsem zanimivi za oglaševalce. Seveda ni presenetljivo, da je treba za oglas med Super Bowlom plačati največ. Cena 30-sekundnega oglasa je letos dosegla 2,4 milijona dolarjev.