Za potrebe raziskave je Mediana razvila metodologijo, ki vključuje ocenjevanje naslednjih elementov: poznavanje (prepoznavnost), transakcija (poznavanje + spremljanje rezultatov, tekmovanj), vrhunskost (globalni kontekst športnikov in klubov), zadovoljstvo z rezultati, uspešnost (trenutni dosežki in potencial), osebnost (všečnost, simpatičnost), glasništvo (športnik in klubi kot tema neformalnih pogovorov) in navijaštvo (navijaštvo, pripadništvo), ki se ocenjuje le pri klubih.
V prejšnjih letih so znamke leta postali Iztok Čop, Tina Maze in RK Celje Pivovarna Laško v letu 2007, Anže Kopitar, Sara Isaković in HK Acroni Jesenice v letu 2008, Primož Kozmus, Petra Majdič in KK Union Olimpija v 2009, lani pa so laskava priznanja prejeli Dejan Zavec, Petra Majdič – edina, ki je doslej dvakrat postala znamka leta – in ACH Volley.
Spodaj je po pet (5) najvišje ocenjenih športnikov, športnic in klubov v letu 2011 (po abecednem redu)
Športniki:
Iztok Čop, veslač
Anže Kopitar, hokejist
Primož Kozmus, atlet
Peter Mankoč, plavalec
Dejan Zavec, boksar
Športnice:
Sara Isaković, plavalka
Petra Majdič, tekačica
Tina Maze, smučarka
Katarina Srebotnik, teniška igralka
Urška Žolnir, judoistka
Športni klubi:
ACH Volley, odbojka
Acroni Jesenice, hokej
Union Olimpija, košarka
NK Maribor, nogomet
Celje Pivovarna Laško, rokomet
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje