Lov na skoraj 600 slik, na katerih so upodobljeni nogometaši, reprezentance, stadioni in različni logotipi, so ponavadi v domeni mlajših ljubiteljev najbolj priljubljene igre na svetu. "Beograjska tržnica na prostem" pa se razlikuje v tem, da so v glavnih vlogah odrasli moški, med katerimi jih je nemalo že krepko prekoračilo 30 let.
Album je vreden več od denarja27-letni Dalibor Tosković nostalgično pripoveduje: "Napolnil sem vse albume od mundiala leta 1986." Tosković se pri zbiranju albuma zanaša na ženino pomoč, ki mankajoče slike išče na drugem delu trga. Napolnjen album je vreden več od denarja, kar poudarja sam zbiratelj: "Albuma ne bi prodal za nič na svetu!"
Športni novinar Miloš Šaranović v posel vpeljuje svojega sina, saj ga vsak konec tedna pripelje v "raj za nogometne navdušence". O nenavadnem hobiju razmišlja: "Zbiranje slik je sestavni del vsakega SP-ja. Pomembno je, da lahko čim dlje ostaneš mlad. To je najboljši način, da se spominjaš svoje mladosti. Res pa nas je nekoliko smešno opazovati v zrelih letih, ko se obnašamo kot otroci."
Zbiranje priljubljeno tudi pri nas
Obvezni spremljevalni del svetovnega prvenstva v nogometu je zelo priljubljen tudi v Sloveniji. Številni mladi (in nekoliko manj mladi) nogometni navdušenci se sicer ne zbirajo na kakšnem trgu, ampak so pri svojem delu bolj sodobni, saj imajo razvejano vejo iskalcev, nemalokrat pa si pomagajo tudi s spletom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje