Hudo ranjene potnike zdravijo v bolnišnici v Bangkoku, pri čemer jih ima 22 poškodbe hrbtenice in hrbtenjače, šest poškodbe lobanje in možganov, 13 pa jih oskrbujejo zaradi zlomov, poškodb mišic in drugega mehkega tkiva, je povedal direktor bolnišnice Samitivej Srinakarin Adinun Kitiratanapaibul.
Izpostavil je tudi, da njegovo osebje še nikdar ni obravnavalo tako resnih poškodb, ki bi jih povzročila turbulenca.
V hudi turbulenci, ki je zajela letalo, je en potnik umrl, 73-letni Britanec, ki je utrpel srčni napad, 104 je bilo ranjenih, v bolnišnici jih ostaja 55. Na krovu je bilo 211 potnikov in 18 članov posadke, letalo pa je letelo na višini 11.200 metrov, nato pa padlo na 9450 metrov, kar pomeni, da je v treh minutah izgubilo kar 1800 metrov višine. Potnikom so v tistem času ravno stregli zajtrk.
Zaradi incidenta je pilot zasilno pristal v Bangkoku, med ranjenimi pa so državljani Avstralije, Malezije, Velike Britanije, Nove Zelandije, Španije, ZDA in Irske.
Potniki so medijem opisali popolni kaos na letalu, pri čemer je potnike in člane posadke premetavalo po kabini, posnetki iz letala po pristanku pa prikazujejo okrvavljene potnike v šoku, povsem razdejano potniško kabino z odprtimi in polomljenimi policami za ročno prtljago in visečimi kisikovimi maskami nad sedeži ter tla, polna pladnjev, plastenk in druge embalaže.
Josh Silverstone, eden od potnikov na letalu, je za CNN ob zapuščanju bolnišnice novinarjem povedal, da je "srečen, da je živ". 24-letni Britanec je med turbulenco dobil ureznino na očesu, oškrbnil se mu je tudi zob, a je dejal, da je imel še srečo, saj so bili številni drugi v slabšem stanju. Kot je še dodal, je bil tako pretresen, da je takoj po pristanku začel bruhati.
Singapore Airlines zaostril pravila glede pasov
Po incidentu so pri singapurski letalski družbi Singapore Airlines zaostrili pravila glede varnostnih pasov. Nekateri potniki so dejali, da se je turbulenca zgodila tako hitro, da niso imeli časa, da bi se privezali.
Iz Singapore Airlinesa so zdaj sporočili, da uvajajo "opreznejši pristop" do turbulenc. "Poleg tega, da ne bomo več stregli toplih napitkov, kadar gori opozorilna lučka za varnostne pasove, tudi hrane ne bomo stregli. Singapore Airlines bo še dodatno preučil naše postopke, saj je varnost naših potnikov in posadke ključnega pomena,” so zagotovili.
Preiskovalci iz Singapurja in ZDA so že odpotovali na Tajsko, da bi preučili vzroke torkovega incidenta.
Strokovnjaki za zračno varnost so za AFP povedali, da so potniki pogosto preveč brezbrižni, ko gre za varnostne pasove, zato so bolj ogroženi, če se letalo nepričakovano znajde v turbulenci. Znanstveniki tudi opozarjajo, da so zaradi podnebne krize vse pogostejše nenadne turbulence, ki jih radarji ne zaznajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje