"Namesto da bi ročno napisali 300 novic, bomo v samo enem kvartalu z roboti ustvarili tudi do 4.400 novic," je vzhičeno napovedal eden izmed urednikov na AP-ju Lou Ferrara.
Ob tem dodaja, da to nikakor ne pomeni, da bodo odpuščali novinarje. "Če kaj, bomo zmanjšali poročila novinarjev o dobičkih podjetij in poslovnih poročilih. Naši novinarji se bodo namesto tega osredotočili na to, kaj objavljene številke pomenijo, kakšni so dnevni zaslužki podjetij, prepoznavali bodo smernice in se posvetili iskanju ekskluzivnih zgodb."
Podobno storitev za avtomatizem pri objavi informacij podjetja je AP začel uporabljati že pred leti pri objavi športnih izidov.
Potresi in športni izidi
Objavljanje novic, ki nastanejo z algoritmi, se uporablja predvsem pri poslovnih novicah in športnih izidih. Med drugim tudi Forbes uporablja robote, ki pišejo kratke zgodbe o podjetjih, katerih delnice dobro kotirajo na borzi. Los Angeles Times pa uporablja na primer storitev pri objavi kratkih novičk o potresih in umorih.
Zagovorniki tovrstnih informacij trdijo, da avtomatično napisane novice niso nujno zelo slabe za branje. Še več, glede na neko raziskavo bralci niso ločili med športno novico, ki jo je napisal človek, in novico, ki jo je napisal robot na podlagi izračunanih algoritmov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje