Pri snemanju prispevka - snemali so tri dni, prispevek pa bo dolg slabe tri minute, je imel prste tudi Matjaž Tančič, fotograf, ki se izobražuje v Londonu. Za MMC je Tančič dejal, da sta bila novinarja vnovič navdušena nad Slovenijo in da se bosta zagotovo kmalu vrnila.
V prispevku so želeli predstaviti enega Slovenca in enega Hrvata, ki sta tako ali drugače prizadeta zaradi trenutnih političnih razmer in obmejnih sporov, in enega strokovnjaka. "Za Slovenca tako ni bilo treba kaj dosti razmišljati (op. sodeloval je Joško Joras), kar se tiče hrvaškega sogovornika, pa tudi ne, saj se je dostikrat pisalo o sporih med slovenskimi in hrvaškimi ribiči (op. sodeloval je predstavnik ribičev v Savudriji Danilo Latin). Malce težje je bilo tako mogoče dobiti zgolj nepristransko mnenje, ampak smo na koncu le dobili odličnega sogovornika dr. Jožefa Kuniča," je pojasnil Tančič.
Komentarja na blokado novinarja nista imela. "Zdi se mi, da sta dejansko prišla neobremenjeno oz. neopredeljeno raziskati zadevo. Ko bodo politiki vedeli, katerega zakona se držati in kaj bi radi, bodo tujci verjetno dobili boljšo predstavo o tem vprašanju."
In kako se je sam počutil pri snemanju? Je bil v zadregi zaradi morebitnega vpliva na poročanje novinarjev? "Novinarja sta povedala, da želita pripraviti zgodbo, na podlagi katere si lahko vsak gledalec brez kakršne koli sugestije sam izdela mnenje. Zato tudi sam nisem želel nikakor vplivati na to zgodbo. Poskrbel sem, da so bili prevodi in interpretacija vseh sogovornikov dosledni, brez napihovanja zadev."
Na naše vprašanje, kako sta novinarja neformalno komentirala zaplet na meji, Tančič hudomušno odgovarja. "Smešno se jima je zdelo, da se dve sosedi kregata glede male lužice, imenovane Piranski zaliv. Še posebej glede na to, da po vstopu Hrvaške v EU-ju ne bo več uradne meje."
Al Džazira že v Sloveniji: z Drnovškom
To pa ni prvič, da je Tančič "združil moči" z britanskimi novinarji, saj je omenjena televizijska družba pred dvema letoma že bila v Sloveniji. Takrat je posnela dokumentarni film, v katerem je nastopil tudi Janez Drnovšek. Kot je pojasnil, se je sodelovanje začelo s pomočjo kolega fotografa iz Mladine Boruta Peterlina, ki ga je povezal z ekipo, saj so potrebovali človeka, ki bi jim pomagal pri organizaciji kratkega dokumentarca v Sloveniji. "Snemanje je bilo zelo sproščeno in zanimivo. Drnovšek je na celo ekipo (tokrat je producent manjkal) naredil dober vtis, tako da sta oba ob vrnitvi v Slovenijo izrazila sožalje in rekla, da je res škoda takega dobrega človeka. Spomnim se pa, da jih je takrat res presenetila skromnost predsednikovega doma na Zaplani, to, da si sam peče kruh in pa Drnovškova zgodba o zvedavem medvedu, ki je nekega dne obiskal njegovo dvorišče ..."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje