Alitalio so leta 2008 privatizirali, devet let pozneje pa se je znova znašla v hudi krizi. Zasebni družbeniki ‒ med njimi arabski Etihad ‒ so jo hoteli prestrukturirati, toda zaposleni so načrt zavrnili. Odtlej je Alitalia pod komisarsko upravo države, vsak dan pa ustvari za vsaj milijon evrov nove izgube. Trenutno životari z 900 milijonov evrov premostitvenega posojila države, kar morda ne bo zadostovalo.
Rešila naj bi jo nova kapitalska naveza državnih železnic, finančnega ministrstva in dveh zasebnih partneric. Prva je ameriška Delta, ki naj bi vstopila z vsaj desetinskim deležem. Druga je infrastrukturni koncern družine Benetton Atlantia.
Toda tik pred zdajci Atlantia postavlja pogoje: v letalski posel bo stopila samo, če bo lahko še naprej upravljala večino italijanskih avtocest. Njeni podrejeni družbi Autostrade per l'Italia namreč grozi odvzem koncesij, in to zaradi domnevne odgovornosti za lansko zrušenje Morandijevega viadukta v Genovi.
Contejeva vlada naj bi dokončno kapitalsko seštevanko predstavila 15. oktobra. Po medijih medtem že kroži hipoteza o vrnitvi k prejšnjemu rešilnemu scenariju: k prodaji letalskega izgubarja nemški Lufthansi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje