Ita Airways medtem še naprej ustvarja izgubo: skupaj s svojo predhodnico Alitalio je italijanske davkoplačevalce v preteklih štirinajstih letih "reševanja" stala okoli 10 milijard evrov.
V začetku septembra, ko se je vlada Maria Draghija že poslavljala, je kazalo na 55-odstotno odprodajo Ite Airways ameriško-francoski navezi med investicijskim skladom Centares, družbo Air France KLM in Delto Air Lines.
Občutna večina delnic naj bi pripadla Centaresu, italijanska država pa je hotela obdržati 45-odstotni delež in predpravico pri imenovanju predsednika uprave.
Vlada Meloni za postopno privatizacijo
Zdajšnja premierka Giorgia Meloni je takrat menila, da vlada v odstopu ne bi smela sprejemati tako pomembnih odločitev.
Njena vlada je tako v sredo sprejela odlok o večletni, postopni privatizaciji Ite Airways, ki je lahko v prvi fazi tudi samo delna – pri čemer pa naj bi novi večinski lastnik postala letalska družba. Iz tega sledi, da investicijski sklad, kot je ameriški Centares, nima več možnosti.
Favorit spet Lufthansa
Po poročanju Reutersa, ki se sklicuje na informirane vire, je favorit za novega lastnika Ite Airways zdaj znova Lufthansa. Nemška družba se že leta zanima za nakup italijanskega prevoznika, nazadnje lani v španoviji z neapeljsko-švicarskim ladjarjem MSC, ki pa ga posel ne zanima več.
Ita Airways ima še vedno izgubo
Po zadnjih podatkih je Ita Airways, lani jeseni ustanovljena naslednica propadle Alitalie, vredna 500 milijonov evrov. Posluje z izgubo, ki je v prvih dveh mesecih in pol poslovanja, ob koncu lanskega leta, znašala 150 milijonov evrov, po zadnjih ocenah pa tudi letos dosega do dveh milijonov evrov izgube dnevno. Po dogovoru z Evropsko unijo ji lahko Italija do konca leta 2023 pomaga še z 250 milijoni evrov pomoči.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje