Letališče je v okrožnici prosilo letalske družbe, naj imajo na poti v London dodatno gorivo, ob odhodu pa ga natočijo kar se da malo. Kot razlog navajajo "težave z dobavo", poroča Guardian. Na Heathrowu zagotavljajo, da omenjene težave ne bodo vplivale na potnike ali polete.
Čezmerno polnjenje letalskih rezervoarjev z gorivom je močno sporno, ker se s tem precej poveča teža kerozina, shranjenega v letalskih krilih. Dodatna teža poveča količino goriva, porabljenega na poletu, s tem pa se poveča tudi ogljični odtis. A kljub dodatnim stroškom in izpustom se praksa letalskim družbam lahko obrestuje, če je gorivo na enem letališču cenejše kot na drugem.
Samo v Evropi ta praksa proizvede 900.000 ton nepotrebnih ogljičnih izpustov letno – toliko kot približno 2800 poletov med Parizom in New Yorkom, kažejo podatki raziskave Eurocontrola iz leta 2019.
Glavni razlog za čezmerno polnjenje rezervoarjev letalskih družb je bil, da se izognejo višjim cenam goriva na dražjih letališčih, s čimer so skupno privarčevale 265 milijonov evrov, občasno pa tudi zaradi stavk na letališčih.
Med največjimi grešniki British Airways
Britanski letalski prevoznik British Airways je med družbami, ki so jih v preteklosti obtoževali, da redno polnijo rezervoarje z več goriva, kot je potrebno. The Times je prejšnji teden poročal, da je BA uporabljal tak pristop od leta 2019, ko je po BBC-jevi preiskavi obljubil, da bo "preučil" svojo prakso.
Na Heathrowu niso želeli pojasniti, kaj je vzrok težav z dobavo goriva. Gorivo prispe na londonsko letališče prek podzemnih naftovodov, od tam pa ga prepeljejo v enega od dveh objektov. Nekaj goriva dostavijo tudi s tovornjaki.
Potreba po gorivu je na Heathrowu tako velika, da je treba gorivo redno dostavljati prek naftovoda rafinerije ExxonMobila blizu Southamptona, največje britanske rafinerije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje