Britanski medijski regulator Ofcom je prepovedal oglaševanje hrane in pijače, bogate s soljo, sladkorjem in z maščobo, s čimer želijo pomagati v boju proti debelosti, ki je vedno večji problem britanske mladeži. Kar 16 odstotkov fantkov, starih med 2 in 10 leti, ima težave s težo, medtem ko je pretežkih 10 odstotkov deklic iste starosti.
Velika Britanija bo z uveljavitvijo pravil, kar naj bi se zgodilo januarja prihodnje leto, postala ena izmed držav z najstrožjimi pogoji oglaševanja v EU-ju. Še strožja pravila ima le Švedska, kjer je kakršno koli oglaševanje med otroškim programom v celoti prepovedano, v nekaterih drugih državah pa veljajo določene omejitve.
Oglaševalci objokujejo izpad dohodka
Britanski oglaševalci so zaradi Ofcamove odločitve na nogah, saj menijo, da bodo zaradi tega ob velik zaslužek, hkrati pa dodajajo, da sprejeta odločitev ne bo spremenila ničesar, saj otroci ne gledajo le otroškega programa, temveč tudi druge oddaje, kjer pa omejitev oglaševanja ni. Zveza potrošnikov in zdravstvene skupine so sicer zahtevale popolno prepoved oglaševanja hitre hrane do devetih zvečer.
Omejitev oglasov bo veljala za vse televizije z licencami Ofcoma, ki imajo sedež v Veliki Britaniji, prav tako pa tudi za tuje televizije, ki program oddajajo iz Velike Britanije. Pravila bodo stopila v veljavo do konca januarja 2007, oglaševalske kampanje, ki so že v teku, pa se bodo lahko izvajale najkasneje do junija 2007.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje