Sodeč po nedavni anketi 59 odstotkov Parižanov ukrep županje Anne Hidalgo podpira, mu pa med drugim nasprotujejo nekatera podjetja in mala podjetja.
Že pred najnovejšo spremembo je bila sicer omejitev hitrosti v dveh tretjinah mesta postavljena na 30 km/h. So pa iz odloka izvzete nekatere ključne vpadnice, med drugim Elizejske poljane (50 km/h) in glavna pariška obvoznica, Boulevard Périférique (70 km/h).
Podobne omejitve že veljajo v Grenoblu in Lillu, pa tudi v Bilbau v Španiji in belgijski prestolnici Bruslju. Ukrep so vpeljali v teh zadnjih avgustovskih dneh, da se Parižani lahko nanj privadijo med tem poletnim obdobjem, ko je prometa v prestolnici precej manj.
Gre za še enega od ukrepov Anne Hidalgo, ki je bila lani spet izvoljena, da bi Parižane odvrnila od uporabe avtomobilov in napeljala na uporabo javnih prevoznih sredstev.
Tako bodo med drugim v kratkem še razpolovili število območij za parkiranje, večini vozil pa prepovedali v mestno središče. Ob tem so okrepili število kolesarskih stez, ulice pa preoblikovali, da so bolj do pešcev prijazne.
Zeleni Pariz pred OI 2024
Županja, ki prihaja iz vrst socialistov, si želi bolj zeleno mesto v času, ko se Pariz pripravlja, da bo gostil olimpijske igre leta 2024.
Med njenimi nasprotniki je eden glasnejših Pierre Chasseray iz aktivistične skupine 40 milijonov voznikov, ki oporeka ideji, da tovrstni ukrepi pripomorejo k zmanjšanju onesnaževanja in hrupa. "Nobenega zmanjšanja v hrupu ni, nobenega zmanjšanja v onesnaženosti in nobenega zmanjšanja v nesrečah," je dejal za AFP. Po njegovem bi bila učinkovitejša kampanja ozaveščanja o hitrosti.
Še ena aktivistična skupina, SaccageParis (Smeti Pariz), pa oblasti medtem obtožuje, da so dopustile iznakaženje Pariza z neurejenimi ulicami in "grdimi" kolesarskimi stezami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje