
Otroci v revnih državah so bili od začetka pandemije letos prikrajšani za skoraj štiri mesece šolanja, učenci v bogatejših državah, ki so deležni učenja na daljavo, pa so izgubili šest tednov, so organizacije opozorile v poročilu, objavljenem v sredo.
Ključno je ponovno odprtje šol in zagotavljanje prepotrebnih ur pouka, da bi nadomestili zamujeno, je dejal vodja izobraževanja pri skladu ZN-a za otroke Unicef Robert Jenkins.
"Ni nam treba iti daleč, da bi videli, kakšno opustošenje je pandemija povzročila pri izobraževanju otrok po vsem svetu," je opozoril. V državah z nizkimi in srednjimi dohodki je to opustošenje še večje, saj je dostop do učenja na daljavo omejen, je poudaril.
Države morajo vlagati v šolske sisteme, da bi zmanjšale vse večjo vrzel med izobraževanjem v revnih in bogatih državah zaradi pandemije, so Unicef, Unesco in Svetovna banka pozvali v poročilu, ki so ga pripravili na podlagi informacij, zbranih med junijem in oktobrom v skoraj 150 državah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje