Pri firenškem javnem prometu so predsodek presekali, lahko bi rekli, da tudi zato, ker sila kola lomi. Madou Koulibaly je tako postal prvi prebežniški voznik mestnega avtobusa v Firencah.
Glavno mesto rodne Gvineje Conakry je zapustil pri 19 letih po smrti očeta leta 2018. Da bi pomagal materi in bratom, je prečkal države Sahela in Sahare ter se vkrcal na čoln, s katerega so ga rešili in prepeljali v Italijo.
"Ko sem bil v Gvineji, sem mislil, da je Evropa raj. Mislil sem, da bom po prihodu šel v šolo, se zaposlil in hitro zaslužil veliko denarja. A ni tako," je dejal.
Madou je danes prvi prosilec za azil, ki so ga sprejeli v službo pri firenškem javnem prometu. Direktor kadrovske službe prevoznika Alessandro Stocchi je dejal, da je bila takšna odločitev nujna, saj so imeli težave najti ustrezne delavce s potrebnim dovoljenjem. Zato so se odločili, da sami izurijo svoje zaposlene, je dejal.
V italijanskem okolju je dobrodošla izjema. Podsaharskih prebežnikov z urejenimi dokumenti v tukajšnji javni upravi in podjetjih skoraj ni.
Madou je dejal, da dela zase, za svojo družino in vse prebežnike v Italiji, kjer "številni ljudje mislijo, da smo vsi slabi in da nekaterih del ne moremo opravljati".
Potreba po mlajši delovni sili, zlasti v gradbeništvu, turizmu in kmetijstvu, je v Italiji velika.
Vlada Giorgie Meloni je kljub deklarativno protimigrantski drži prva v zadnjih letih, ki je zvišala število delovnih vizumov za neevropske državljane, letos skupaj 136.000. Je pa Italija tudi edina od držav članic Organizacije za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD), v kateri so se plače v zadnjih tridesetih letih v povprečju realno znižale.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje