Izvršni direktor družbe Alan Joyce je povedal, da so na treh motorjih proizvajalca Rolls-Royce, ki so nameščeni na dveh letalih vrste airbus A380, našli olje tam, kjer ga ne bi smelo biti. Ob tem je napovedal podrobno preiskavo nesreče in dodal, da je napaka zelo nenavadna, saj so bili motorji stari le dve leti. "Motorji na letalih so novi, zato se tovrstne napake ne bi smele dogajati. A se bomo nanjo osredotočili in jo skušali odpraviti," je Joyce povedal za Australian Broadcasting Corporation.
Pri Qantasu so prepričani, da gre vzrok za težave z motorjem iskati v napakah v zasnovi motorja ali v uporabljenih materialih. Ob tem je izvršni direktor družbe dodal, da se bo družba prizadevala odpraviti napako, dodal pa je, da bodo največja potniška letala na svetu na tleh ostala še najmanj 72 ur. "Verjamemo, da bomo napredek dosegli že v nekaj dneh, a vam zagotavljam, da letala ne bodo poletela, dokler ne bodo popolnoma varna," je še povedal Joyce.
Šest letal na tleh, boeingi letijo naprej
Qantas je v četrtek, ko je na enem od njegovih airbusov A380 med poletom eksplodiral motor in je moralo letalo zasilno pristati v Singapurju, prepovedal letenje vsem svojim šestim airbusom A380. Trije so trenutno v Los Angelesu, po eden pa v Singapurju, Frankfurtu in Sydneyju. Po nesreči, ki je bila prva, odkar so leta 2007 začeli uporabljati airbuse A380, so na vseh šestih letalih začeli preiskovati motorje Rolls-Royce Trent 900.
V podobnem incidentu, ki se je zgodil v petek, je moralo v Singapuruju zasilno pristati tudi Qantasov boeing 747, ki je prav tako opremljen z motorji Rolls-Royce, a Joyce zagotavlja, da tu ne gre za varnostno vprašanje in da ne bodo ustavili poletov omenjenih boeingov. Avstralska družba je edina na svetu, ki je po četrtkovem incidentu prekinila uporabo dvonadstropnih potniških letal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje