Facebook bo tako prvič svojim uporabnikom ponudil neposredni dostop do podatkov, ki jih upošteva tudi algoritem, na podlagi katerega so na časovnici posameznega uporabnika vidne določene objave, piše BBC. Dostop do teh podatkov bo tako na telefonski aplikaciji kot na računalniku, piše BBC.
Tako Facebook kot Twitter in YouTube so že dalj časa tarča kritik, da pri izboru novic oziroma objav, ki so priporočene uporabniku, ne povedo, na podlagi česa so izbrane.
Gumb "Zakaj vidim to objavo?" bo v meniju desno zgoraj na časovnici. Med vpogledi bodo uporabniki lahko videli tudi podatke, kot je: "Te objave fotografij ste komentirali več kot druge objave."
Oglaševalci pod drobnogledom
Gumb naj bi bil na voljo uporabnikom od 2. maja letos, med drugim pa bo razkril tudi informacije uporabnika, ki jih zbirajo oglaševalci, recimo, ali so vašo lokacijo, kjer ste trenutno, izrabili tudi oglaševalci za svoje namene.
Podjetje, ki se je letos znašlo pod plazom kritik, predvsem zaradi nepravilnega ravnanja z varstvom podatkov uporabnikov, domnevnega vmešavanja v volitve v ZDA, neukrepanja pri širjenju sovražnega govora in prenašanjem videoposnetkov v živo, kot je bil nedaven teroristični napad na Novi Zelandiji.
Prejšnji teden je prvi mož Facebooka Mark Zuckerberg v kolumni za Washington pozval svetovne vlade h globalni regulaciji medmrežja, saj da Facebook ne more vsega opraviti sam.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje